no pewnie tak, chyba ze przy takim rozwiazaniu kolega by zastosowal termoizolacyjna przegrode miedzy silnikiem a IC i dodatko zrobil wlot powietra na mascezaprzal pisze:Adamm, juz chyba lepiej by bylo bez IC niz tak jak jest teraz :/
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Co myslicie o takim rozwiązaniu. Czy umieszczenie jednej z rur poniżej podłogi pod silnikiem ma sens - łatwo urwac, ale z drugiej strony niżej bedzie ook 4-5 cm, napewno wyzej niż dokadka od GTI... Rysunek ostro poglądwy. podłączenie do ORi rurami - sprawdzałem jest miejsce. Żółty kolor to dorobione rury, intercooler od sharana.. docelowo..
![Obrazek](http://images21.fotosik.pl/107/7d331dee05faf05fmed.jpg)
Prosze o sugestie, możliwe że istnieje poprowadzenie rury nad intercoolerem, ale w gre wchodzi szlifierka katowa i rzeżba z wzmocnieniem czołowym... Jescze sprawdze jak to wygląda dokładniej.
Rura pod intercoolerem do zły pomysł, zobacze jak wygląda z poprowadzeniem rury górą.
Pozdrawiam Giet
![Obrazek](http://images21.fotosik.pl/107/7d331dee05faf05fmed.jpg)
Prosze o sugestie, możliwe że istnieje poprowadzenie rury nad intercoolerem, ale w gre wchodzi szlifierka katowa i rzeżba z wzmocnieniem czołowym... Jescze sprawdze jak to wygląda dokładniej.
Rura pod intercoolerem do zły pomysł, zobacze jak wygląda z poprowadzeniem rury górą.
Pozdrawiam Giet
Ostatnio zmieniony sob mar 24, 2007 17:28 przez giet, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Adamm pisze:no pewnie tak, chyba ze przy takim rozwiazaniu kolega by zastosowal termoizolacyjna przegrode miedzy silnikiem a IC i dodatko zrobil wlot powietra na mascezaprzal pisze:Adamm, juz chyba lepiej by bylo bez IC niz tak jak jest teraz :/
maski to ja nie będe ciął, najwyżej wymienie IC ale na jaki to nie wiem, bo faktycznie ten co mam to faktycznie za duży, w zderzak nie chciałem wkładać - nie chciałem ciąć zderzka (drugiego), a pozatym to rozwiązanie nie spełniało moich oczekiwań, chyba ze było dobre moje stare rozwiązanie ale za słabą miałem turbine K14 (???) w tej chwili to chyba najlepiej wymienić IC - jakie macie zdanie
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
FMIC uzyskał nowe alu boczki:
no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
![Obrazek](http://img136.imageshack.us/img136/292/fmicar9.jpg)
no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
![Obrazek](http://img185.imageshack.us/img185/6748/orurowanie1qv5.jpg)
![Obrazek](http://img72.imageshack.us/img72/4678/orurowaniewt2.jpg)
tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
![Obrazek](http://img90.imageshack.us/img90/5049/zderzaked5.jpg)
wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
Widzę, że przy okazji zostawiłeś część seryjnego orurowania. Masz dokładniejsze foto całego zestawienia rur? Ile dokładnie metrów poręczy
potrzebowałeś do wykonania tego oraz ile kolanek i metrów węża? Zabieram się za coś podobnego u siebie w Ibizie (bez klimy notabene
). Fajnie wyszło, teraz turbo i będzie Git.
Pozdrawiam.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pozdrawiam.
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
zostawiłem tylko rure z czujnikiem temp i króćcem na wężyk do ECU - reszta dorabiana
dokładne zestawienie materiałów i kosztów podam we wtorek
efekt około 30-40 st C ziminej w dolocie, dzisiaj ledwo doszedłem do 40 st C, a wczesniej zdarzało dię 80 st. C
4 st C to podbno 1KM więc zobaczymy co hamownia powie![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tu pomiar na serii :
tu FMIC+ KAT OUT
widać różnice, i przepływka lepiej pokazuje po wycięciu kata![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dokładne zestawienie materiałów i kosztów podam we wtorek
efekt około 30-40 st C ziminej w dolocie, dzisiaj ledwo doszedłem do 40 st C, a wczesniej zdarzało dię 80 st. C
4 st C to podbno 1KM więc zobaczymy co hamownia powie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tu pomiar na serii :
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/8760/tempdolotsmickl4.jpg)
tu FMIC+ KAT OUT
![Obrazek](http://img155.imageshack.us/img155/8476/tempdolotfmicrz5.jpg)
widać różnice, i przepływka lepiej pokazuje po wycięciu kata
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gratuluje, świetny projekt:)cowboy pisze:no i zostało zamontowane orurowanie...
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
polecam przeczytac caly temat a potem zadawac takie pytaniadjozi21 pisze:cowboy
a z czego masz te rureczki bo zastanawiam sie nad kupnem i gdzie kupiłeś
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
...Ci "specjaliści" to pseudo specjaliści ... w moim przypadku było podobniezaprzal pisze:cowboy, czyli jednak sie da zmiescic fmic w golfie z klimai to na dodatek dziala lepiej niz seria mimo, ze "specjalisci" mowili inaczej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Taka mała rada dla tych co zakładają węże (FMIC) ... pamietajcie by brać te olejoodporne ... ja już wymieniam swoje bo mgiełka olejowa zrobiła z nich ... sito
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Turbina mimo że nie pluje olejem to w całym układzie czuć taką tłustą "powłokę", owa powłoka zmiękcza węże, które pod ciśnieniem pękają ...
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Dzisiaj zakładam nowe (olejoodporne) - od STAR'a
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości