Strona 1 z 1

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: pt mar 01, 2013 01:06
autor: kaczor4011
Witam
W golfie mk3 mam swapa z polo 6n2 1,4 tdi , nie mam ABS ani poduszek w aucie i mam dwa błędy:
Obrazek

Czy jest jakaś możliwość wykasowania abs i poduszek w ecu??

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: pt mar 01, 2013 12:11
autor: toffic
Jak najbardziej jest

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: pt mar 01, 2013 12:13
autor: kaczor4011
A jak to zrobić?? Kabelek i vag coma mam

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: sob mar 02, 2013 02:01
autor: Daron7
VAG-iem nie da rady, ale dzięki "kabelkowi" który zgra a następnie wrzuci soft z de-aktywowanymi błędami sobie poradzisz :-)

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: sob mar 02, 2013 20:08
autor: kaczor4011
Daron7 pisze:VAG-iem nie da rady, ale dzięki "kabelkowi" który zgra a następnie wrzuci soft z de-aktywowanymi błędami sobie poradzisz
:kac: Możesz troche jaśniej kolego?? :grin: Z tego co czytałem na necie co musze coś pogrzebać w CAN - ie. Ale chcę mieć pewne informacje żeby auta nie uziemić :chytry:

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: ndz mar 03, 2013 00:36
autor: Daron7
Możesz przekodować je tak by szły po K-line i wtedy nie będzie błędów z CAN.

Druga opcja to zgranie softu + de-aktywacja błędów :bigok:

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: ndz mar 03, 2013 16:52
autor: kaczor4011
Dalej nic nie wiem :kac:
Ok a zwyklym kabelkiem dam rade to zrobic?? I jaki program do tego??

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: ndz mar 03, 2013 23:54
autor: Daron7
Wątpię żebyś dał radę kabelkiem, bo musiałbyś podłączyć się do CAN Gateway, który to znajduje się w liczniku. Wtedy wchodzisz np. VCDS (chyba vag-comem też da radę) w CAN Gateway i Coding. Tam masz wypisane odpowiednie kodowania do włączenia/wyłączenia magistrali CAN dla danego urządzenia np. sterownika ABS czy poduszek.

Jeżeli tak nie da rady bo nie możesz podłączyć się do CAN (oczywiście musisz mieć poprowadzone z ECU do licznika a z licznika do OBDII linie CAN High i CAN Low) to tylko zmiana w sofcie, której sam nie dasz rady zrobić - trzeba zgrać soft, de-aktywować numery błędów, wgrać.

Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika

: pn mar 04, 2013 22:06
autor: toffic
Jest jeszcze jeden sposób, trzeba mieć "pod ręką" podobne autko, jak to, z którego pochodzi ECU