Strona 1 z 1

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: ndz lip 08, 2012 16:22
autor: soprano89
witam czy zmiana sterownika w mkIII 1z z 028 906 021 C na 028 906 021 FN wpłynęła by na prace silnika wyczytałem że sterowniki z końcówka jedno literową mają map sensor do 2.0 a dwu do 2.5 czy to by mogło wpłynąć na spalanie ?? czy map sensor ma coś z tym wspólnego ? ewentualnie jakie efekty by to mogło dać ?

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: wt lip 10, 2012 00:17
autor: spanky
brak skutkow ubocznych

Re: zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: śr wrz 26, 2012 14:56
autor: david90
Ja tez mam u siebie 028 906 021C i tez mam pytanie. Co z immo (w moim Golfie nie posiadam wiec nie zaadoptuje) gdy wsadze sterownik z immo. Będzie auto odpalało czy trzeba z "nowego" sterownika wykasowac obszar immo ?

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: śr wrz 26, 2012 17:02
autor: toffic
Łatwiej u ciebie włożyć MAPa 250kPa i do tego soft (bo i tak będziesz chyba go robił aby wykorzystać potencjał większego MAPa).

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: śr wrz 26, 2012 19:18
autor: david90
Tak tylko u mnie problem jest taki, że na 90% mam przeładowanie, którego nie wykrywa MAP. Dmuchałem w niego kompresorem i max wskazanie MAPa to 2083.2 mbar i tyle też pokazuje na logu. A pytałem o sterownik bo duzo łatwiej dostac cały sterownik niż lutowany MAP.

Swego czasu jak miałem przeladowanie to MAP wskazywał około 2300 mbar a teraz wiecej nie pokaże. A że jest przeładowanie to słyszę bo turbo głośniej gwizda (tak gwizdało własnie przy tych okolo 2300) i czasem wskoczy błąd 00519, ale ten raczej wskakuje tylko dlatego ze pod koniec obrótow nie zbije cisnienia i tam jest za duza roznica w stosunku do wymaganego.

log:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_98873.html" onclick="window.open(this.href);return false;

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: śr wrz 26, 2012 20:47
autor: toffic
david90 pisze: A pytałem o sterownik bo duzo łatwiej dostac cały sterownik niż lutowany MAP.
Eee, lutowany MAP max 75zł nowy więc nie przesadzaj :hmm:
david90 pisze:Dmuchałem w niego kompresorem i max wskazanie MAPa to 2083.2 mbar i tyle też pokazuje na logu.
I tyle pokazuje max MAP, jaki ma twoje ECU
david90 pisze:Swego czasu jak miałem przeladowanie to MAP wskazywał około 2300 mbar a teraz wiecej nie pokaże.
To jakaś anomalia

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: pt wrz 28, 2012 19:16
autor: DANIEL LHR
mam jeszcze jeden sterownik 16 bit bez immo jak cos to na pw

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: ndz wrz 30, 2012 14:59
autor: soprano89
a powiedzcie koledzy bo mam w stary sterownik plastikowy 8 bit z mapem tym słabszym chyba 1,3 jak snie nie myle co by mi by mi dało przylutowanie na map ze sterownika 16 bit wiekszego zakresu lub zmiana sama na sterownik 16 bit czy jakos bym to odczuł ?

zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN

: wt paź 09, 2012 19:39
autor: DANIEL LHR
nie da sie przeprogramowac pamieci z 8 na 16 bit bo obsługuja calkiem inne procesory , zapomnij. Zmiana kompa nie wplynie na moc , jedynie moze byc inna reakcja na gaz , u mnie przestał poszarpywac po zmianie i takie inne kosmetyczne zmiany. 16 bit wydaje sie ze sa dokładniejsze precyzyjniej odczytuja parametry