Strona 1 z 1
Brak połączenia
: pt lut 10, 2012 17:52
autor: gracek1906
Witam, mam problem gdyż po zmianie silnika z 1.6 na 1.8 nie mogę połączyć sie z ucu (ecu z 1.
przez vag-a dodam że jak założę stery sterownik z abu to sie łączy bez problemu.
Brak połączenia
: czw sie 09, 2012 10:09
autor: KoguT
a jak wyglądał swap? wszystkie wiązki nowe czy stare?
mogą być inne wyjścia do OBD ze sterownika
musisz przepatrzeć kable. czy masz dobre wpięte w kostkę która znajduje się pod kolumną kierowniczą
Re: Brak połączenia
: czw sie 09, 2012 10:45
autor: Borys
gracek1906 pisze:Witam, mam problem gdyż po zmianie silnika z 1.6 na 1.8 nie mogę połączyć sie z ucu (ecu z 1.
przez vag-a dodam że jak założę stery sterownik z abu to sie łączy bez problemu.
jesli toswap na 1.8 RP to w tym monojetroniku tylko kody blyskowe, czyli zarówka/dioda i czytamy ilość błysków
Brak połączenia
: czw sie 09, 2012 18:36
autor: gracek1906
wiązki z abu ale zostawione jest na mono motronic a nie jetronic jak Borys, pisał. sterownik mam z aam
Brak połączenia
: czw sie 09, 2012 22:57
autor: KoguT
i wszystko jasne.
wiązka do wymiany. ecu ma inne piny bodajże. włóż monotronik od 1.8 i będziesz miał wszystko tak jak powinno a nie jakies kombinacje alpejskie.
jednopunkt z 1.6 a jednopunkt z 1.8 to wielka różnica.
Brak połączenia
: pt sie 10, 2012 18:40
autor: gracek1906
a tak z grubsza to w czym jest różnica? bo na ecu z 1.8 chodzi dobrze
Brak połączenia
: sob sie 11, 2012 03:23
autor: KoguT
z grubsza to niewiem ale są inaczej kable.
mi np przed swapem kiedy miałem ABU to wtrysk od 1.8 (ABS) nie podał paliwa.
Brak połączenia
: sob sie 11, 2012 14:24
autor: gracek1906
to wiem, zamienione są piny we wtyczce wtrysku ale z tym akurat to nie miałem problemu,