Strona 1 z 1

7800rpm limiter

: śr paź 21, 2009 22:16
autor: k3fir
ktos probowal to w taki sposob robic?

Re: 7800rpm limiter

: śr paź 21, 2009 23:06
autor: Borys
k3fir pisze:ktos probowal to w taki sposob robic?
tylko to sie tyczy mechanicznego wytrysku

: czw paź 22, 2009 21:54
autor: evolution
ten sposob jest stary jak vw:P sposob tak naprawde skuteczny w kazdym ecu, zmieniasz czestotliwosc pracy systemu, skracasz sekunde rosnie limiter... ma kilka skutkow ubocznych w postaci innych zaplonow niekoniecznie lepszych.

: pt paź 23, 2009 09:28
autor: GTO
na dodatek się mapy rozjeżdżają w digim, w k-jecie nie próbowałem, natomiast DF2 po zmianie kwarcu kręci wyżej ale jedzie gorzej :)

: pt paź 23, 2009 14:03
autor: evolution
dokladnie GTO, zawsze bedzie jechac gorzej bo wszystko trwa krocej opozniaja sie zaplony wtrysk skraca same go....

: sob paź 24, 2009 09:41
autor: toffic
Jest możliwość programowo przesunąć limiter w DF2???

: sob paź 24, 2009 23:03
autor: evolution
chodza sluchy ze mozna mozna tez zmienic czestotliwosc pracy lub aparat zaplonowy na inny ale sie mapy rozjada...

: ndz paź 25, 2009 00:36
autor: toffic
evolution pisze:chodza sluchy ze mozna
no właśnie, a ktoś może z czystym sumieniem powiedzieć, ze sie udało i działa bez problemów?? tzn przetestowane :bigok:

: pn paź 26, 2009 10:50
autor: GTO
co do DF2 to da się w obu, tylko w jednym to większy problem i jeszcze nie wiem jak ;)
podejrzewam że trzeba ruszyć motorolke S3.

Obrazek
Obrazek

poza zmiana odcinki, zapłonu i oczywiście dawki w celu dopasowania do 16V przydało by się też zmienić RPM index.

: pn paź 26, 2009 12:38
autor: toffic
GTO a możesz podać nr tego jednopłytowca??

: wt paź 27, 2009 09:18
autor: GTO
ciężko będzie odnaleźć, ten z fotki to dla mnie rarytas - leżakuje i czeka na jakiś mocniejszy projekt z przepływką klapkową od BMW735 , miał numery xxxx22BB - dziwne bo miałem też z takim numerem na 2 płytach.
Jedynie otwierać ECU i lukać do środka.

: pt lis 06, 2009 21:28
autor: spawacz
Ktos to testowal na MP 9-motronic?