Podmianka ECU na nowsze

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 18, 2009 23:02
Lokalizacja: Teraz Marki
Auto: V50 T5 AWD

Podmianka ECU na nowsze

Post autor: wojtek_gtx » czw sie 27, 2009 09:05

Witam mam VW Golf 1.8T GTI model silnika AGU i ten silnik ma sterownik Motronic 3.8.2 a chciał bym coś nowszego co można programować przez OBD np.motronic ME 7.5
Ponoć ten mój sterownik jest jedynym którego się nie da ruszyć przez złącze


Volvo V50 T5 AWD

Dawniej:
Ford Galaxy 1.9TDI AFN+216+Program - prawie...VW ;-)
Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 ;-)
VW Golf KM IV GTI 1.8T
Mazda 323 GT-R 300KM+ (Rajdówka)
Subaru forester 2.0 Turbo 250KM+ (Już prawie STI)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sie 27, 2009 13:01

no to na co czekasz ?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 18, 2009 23:02
Lokalizacja: Teraz Marki
Auto: V50 T5 AWD

Post autor: wojtek_gtx » czw sie 27, 2009 13:22

GTO pisze:no to na co czekasz ?
Czekam na to czy mi może ktoś podpowie jakich niespodzianek mogę się spodziewać , przecież mogą mieć różne czujniki, zakodowanie imo, wtyczki do wpięcia w ECU i inne pierduty - generalnie chodzi mi o to czy jest taka możliwość z jakimś ECU czy nie .


Volvo V50 T5 AWD

Dawniej:
Ford Galaxy 1.9TDI AFN+216+Program - prawie...VW ;-)
Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 ;-)
VW Golf KM IV GTI 1.8T
Mazda 323 GT-R 300KM+ (Rajdówka)
Subaru forester 2.0 Turbo 250KM+ (Już prawie STI)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sie 27, 2009 19:09

jak nie wiesz jak sie za to zabrac to sobie odpusc, wiazke musisz zmienic, kompa,pedał gazu, przeplywke i pewnie coś jeszcze, immo to nie problem bo dokodujesz kompa lub usuniesz, jak chcesz to mam kompleik z APX na sprzedaż:

-komputer
-wiazka silnika
-pedał gazu
-obudowa przepływki
-cewki
-dekiel glowicy
-map sensor
-dolot do turbo i z
- i jeszcze jakies inne pierdołki, cena do dogadania w zależnosci co potrzebujesz

musisz zmienic cos jeszcze w silniku ale to dojdziesz sam jak założysz kompa me7.
pzdr
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 19:16 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 18, 2009 23:02
Lokalizacja: Teraz Marki
Auto: V50 T5 AWD

Post autor: wojtek_gtx » pt sie 28, 2009 08:30

GTO pisze:jak nie wiesz jak sie za to zabrac to sobie odpusc, wiazke musisz zmienic, kompa,pedał gazu, przeplywke i pewnie coś jeszcze, immo to nie problem bo dokodujesz kompa lub usuniesz, jak chcesz to mam kompleik z APX na sprzedaż:

-komputer
-wiazka silnika
-pedał gazu
-obudowa przepływki
-cewki
-dekiel glowicy
-map sensor
-dolot do turbo i z
- i jeszcze jakies inne pierdołki, cena do dogadania w zależnosci co potrzebujesz

musisz zmienic cos jeszcze w silniku ale to dojdziesz sam jak założysz kompa me7.
pzdr
Jak bym wiedział to bym się na pewno nie pytał - w golfach dopiero siedzę od miesiąca więc troszkę do poznania tego auta mi zostało .
Ja się znam na mazdach 323 turbo 4x4 (bo w tym bardzo długo siedziałem).

Jak byś był życzliwy i powiedział mi co trzeba zmienić żeby to wszystko zagrało i oczywiście byś miał ten cały osprzęt to pewnie bym wziął a i przy okazji z tego co zauważyłem to troszkę się na tym znasz może mi powiesz czy warto ... ?
(nie sugeruj się korzyściami majątkowymi, sprzedaży gratów ) chodzi mi o radę .

Pozdrawiam


Volvo V50 T5 AWD

Dawniej:
Ford Galaxy 1.9TDI AFN+216+Program - prawie...VW ;-)
Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 ;-)
VW Golf KM IV GTI 1.8T
Mazda 323 GT-R 300KM+ (Rajdówka)
Subaru forester 2.0 Turbo 250KM+ (Już prawie STI)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sie 29, 2009 15:41

gdy chcesz wiecej jak 300 km to warto iść w me7 z szerokopasmówką i zrobić soft bez MAFa, w innym przypadku przerost formy nad treścią.
czujniki silnika wszystkie mają te sama oporność od lat 80tych.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 18, 2009 23:02
Lokalizacja: Teraz Marki
Auto: V50 T5 AWD

Post autor: wojtek_gtx » sob sie 29, 2009 16:04

GTO pisze:gdy chcesz wiecej jak 300 km to warto iść w me7 z szerokopasmówką i zrobić soft bez MAFa, w innym przypadku przerost formy nad treścią.
czujniki silnika wszystkie mają te sama oporność od lat 80tych.
Ok bardzo ci dziękuje - dzięki twojej wypowiedzi rezygnuję z pomysłu .

Pozdrawiam


Volvo V50 T5 AWD

Dawniej:
Ford Galaxy 1.9TDI AFN+216+Program - prawie...VW ;-)
Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 ;-)
VW Golf KM IV GTI 1.8T
Mazda 323 GT-R 300KM+ (Rajdówka)
Subaru forester 2.0 Turbo 250KM+ (Już prawie STI)

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości