: czw maja 27, 2010 18:00
Witam , czy ktoś z uczestniczących w wywodzie odnośnie korekcji dawki startowej mógłby wyjaśnić czemu podany sposób przez założyciela wątku jest taki zły?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
No BO, zapodaje dawke od 0 rpm !!!szantis pisze:Witam , czy ktoś z uczestniczących w wywodzie odnośnie korekcji dawki startowej mógłby wyjaśnić czemu podany sposób przez założyciela wątku jest taki zły?
Mylisz się,szantis pisze:Czyli, proszę o poprawkę jeśli się mylę ...podsumowując dwie powyższe odpowiedzi należy dać nieco mniejszą dawkę dla 250 rpm ? Czy wystarczy dać taką samą dawkę z mapy 280 rpm dla poziomu 250 rpm i nie ruszając niższych poziomów obrotów ?
Może źle zadałem pytanie, inaczej - ile ma wynosić ta dawka dla 200 rpm /70'C ?luzur pisze:Mylisz się,szantis pisze:Czyli, proszę o poprawkę jeśli się mylę ...podsumowując dwie powyższe odpowiedzi należy dać nieco mniejszą dawkę dla 250 rpm ? Czy wystarczy dać taką samą dawkę z mapy 280 rpm dla poziomu 250 rpm i nie ruszając niższych poziomów obrotów ?
Wystarczy WOGÓLE dać dawkę od 200 rpm, jeżeli temperatura silnika jest powyżej 70stopni.
Chodzi o to żeby zmodyfikować mapę od 70 stopni i od np 200 rpm a nie od 0 rpm.
Niewiemszantis pisze:Może źle zadałem pytanie, inaczej - ile ma wynosić ta dawka dla 200 rpm /70'C ?luzur pisze:Mylisz się,szantis pisze:Czyli, proszę o poprawkę jeśli się mylę ...podsumowując dwie powyższe odpowiedzi należy dać nieco mniejszą dawkę dla 250 rpm ? Czy wystarczy dać taką samą dawkę z mapy 280 rpm dla poziomu 250 rpm i nie ruszając niższych poziomów obrotów ?
Wystarczy WOGÓLE dać dawkę od 200 rpm, jeżeli temperatura silnika jest powyżej 70stopni.
Chodzi o to żeby zmodyfikować mapę od 70 stopni i od np 200 rpm a nie od 0 rpm.
to że tak wygląda ,nie powinno skłaniać modyfikującego dawke do bezmyślnego jej kopiowaniaanderllh pisze:
Pozostawie Wam do komentarza...
MAPI, cała dyskusja zaczęła się od słów...MAPI pisze:to że tak wygląda ,nie powinno skłaniać modyfikującego dawke do bezmyślnego jej kopiowania
..i tyle z mojej strony :green_fuck:goodhope pisze:Jeszcze ktoś pomyśli , że w taki sposób należy skorygować dawkę rozruchową jak na załączonym obrazku ... i ... dzięki tobie rozwali bardzo szybciutko koło dwumasowe .
O ile mnie wiadomo możesz pominąć zależność logiczną pomiędzy dwoma "p edałami" licząc od lewej a mapami....admin911 pisze:tSłyszałem że są 3 mapy on momentu bo mam 3 pedała sprzęgło hamulec gaz i niby każda jest od jednego pedała ale która do którego?