Strona 12 z 18

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:10
autor: zaprzal
po co Ci to czlowieku...

jak auto po takim "sofcie" moze jechac? :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:15
autor: wojtkuju
zaprzal pisze:po co Ci to czlowieku...

jak auto po takim "sofcie" moze jechac? :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
nie wiem skad to wziales ale rzeczywiscie jest to skopane:)jedno proste pytanie jak zmienic numer sterownika??

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:15
autor: spanky
zaprzal pisze:po co Ci to czlowieku...

jak auto po takim "sofcie" moze jechac? :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
padłem :rotfl:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:18
autor: zaprzal
wojtkuju pisze: nie wiem skad to wziales ale rzeczywiscie jest to skopane:)jedno proste pytanie jak zmienic numer sterownika??
wzialem to z plikow ktore mi wysylales na chiptuners.org
zmiana numeru sterownika totalnie nic ci nie da

mozesz nam zdradzic czym sie zajmjesz zawodowo? :)

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: sob gru 25, 2010 20:03
autor: Vagoviec
A jakiego konkretnie "zadania" dotyczy powyższa mapa ???? :hmm:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: sob gru 25, 2010 20:38
autor: _Bolec_
ograniczenie momentu, chyba...

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: sob gru 25, 2010 22:31
autor: evolution
zaprzal pisze:po co Ci to czlowieku...

jak auto po takim "sofcie" moze jechac? :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
haha tunerzy jak z koziej duu trabka:) zmieniaja co sie da a pozniej sie zobaczy :panna:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 10:32
autor: kosmos5
witam w Nowym Roku i życzę wszystkim wszystkiego dobrego! Mam takie pytanie , czy do pompy 11mm, wtrysków 216 wystarczy powietrza jak będe mial cisnienie 1,65b? chodzi mi o to czy z tym co mam warto iśc juz na strojenie czy szukac wiekrzej suszary bo zabraknie tlenu i nie bedzie max możliwosci, bo chodzi o mocny program, sprzęglo 1mas wymienione i wszystko przygotowane, silnik AFN. pozdro

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 10:59
autor: evolution
szukaj wiekszej dmuchawy, ori odfrunie przy takim booscie

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 12:47
autor: kosmos5
no ale to nie jest ori szuszara, tą co mam da rade do 1,65 czy przy tej wartosci wystaczy tlenu na 216 i 11mm pompe jak zapoda max namięciem na nastawniku, nie wiem na tyle sie nie znam ile mg tlenu przypada na cykl i ile wypluje taki zestaw :helm:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 14:01
autor: evolution
a jaka masz?? po drugie skoro wiesz ile poda tlenu suszara ile wytrzyma i ze nada sie na ten zestaw wtryskow i pompy to juz doskonale powinienes wiedziec ile mg powietrza przypadnie na cykl i ile mg paliwa wlac do tego wiec pytanie ktore zadajesz od razu wyglada na podpierdolke domoroslego tunera... :bajer:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 20:14
autor: kosmos5
hehe dobre :jezor: nie nie jestem jeszcze na tym etapie, bardziej mechanicznie jestem doświadczony niz programowo, dla tego pytam, bo nie wiem ile mg wyjdzie z pompy 11 przy 216 a wiem ile moge wykręcic z mojej suszarki, jest to gt1749va wg producenta wystarczy na 175ps przy 1.9 tdi. ori dmucha 1,35 a chce dac o 0,3 wiecej zeby bylo bezpiecznie, nie chce nikogo podpuszczac. pozdro :okej:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 21:24
autor: evolution
kosmos5, topowiem ci tak "va" odfrunie przy tym cisnieniu....czyli nawet mechanicznie nie wiesz coi jak

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: ndz sty 02, 2011 22:39
autor: Vagoviec
Ta dmuchawka na cienkim wałku dała w kość nie jednemu. Na 1,35 potrafiła zakręcić się na śmierć. Ja znam 2 takie przypadki, a trzeci jest udokumentowany na naszym forum :bigok: pzdr
PS:Radziłbym szukać suszarki od BRD