Strona 11 z 18

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pn gru 06, 2010 00:21
autor: _Bolec_
evolution, nie chcesz pisać co i jak, nie pisz, nikt Cie do tego nie zmusi. Wywody o tym ile $$$ wydałeś na testy, dochodzenie do wprawy w pisaniu softu zachowaj dla siebie. Próbuje Cie zrozumieć żę jednak Ty aby zdobyć wiedzę jaką obecnie posiadasz musiałeś wydać szmal i szanuje to. Ale nie napinaj się tak gdy ktoś o nią prosi. Nie masz zamiaru odpowiadać nie odpowiadaj, zamilcz.

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pn gru 06, 2010 13:36
autor: arturkw
fusse pisze:o starego kibla sprzed 15 lat
hehe dzięki moze start ale jary :P

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pn gru 06, 2010 17:50
autor: evolution
ffsapher pisze:evolution, nie chcesz pisać co i jak, nie pisz, nikt Cie do tego nie zmusi. Wywody o tym ile $$$ wydałeś na testy, dochodzenie do wprawy w pisaniu softu zachowaj dla siebie. Próbuje Cie zrozumieć żę jednak Ty aby zdobyć wiedzę jaką obecnie posiadasz musiałeś wydać szmal i szanuje to. Ale nie napinaj się tak gdy ktoś o nią prosi. Nie masz zamiaru odpowiadać nie odpowiadaj, zamilcz.
ty sie tak zgrywasz czy masz tak na codzien??? jak nacodzien to z serca wspolczuje... zacytuje pierwszy post ktory napisalem w tym temacie czyli na pytanie artura
evolution pisze:arturkw, takie pytanie to tak jakbys poprosil o gotowy soft. na necie jest duzo informacji ile daja max wartosci, wiec wystarczy poszukac skopiowac i miec nadzieje ze nie odfrunie nic... normalnie zaden tuner nie sprzeda ci takich danych
jak dla mnie tam informacje co ma zrobic sa napinasane w tym poscie. nikomu nie dam danych jak poprowadzic doladowanie w skali obrotow i to jasno napisalem gdyz nie lubie rozmawia z ludzmi idacymi na latwizne ( wymysl o kogo mi chodzi :smoke: ),jak i podanie danych dobrych i sprawdzonych moze wywolac przy niezbyt udanym tuningu wysranie sie suszary i jest klopot, oraz napisalem gdzieszukac informacji na wlasny uzytek a propo tego i arturkw ide o zaklad ze sobie juz poradzil z tematem...
co do napinania.. mocno napinasz sie ty i slowa zamilcz wypowiedziane przez ciebie proponuje bys sobie wzial do serca. zamiast probowac zrozumiec rzecz dla ciebie niepojeta proponuje zaczac patrzyc i czytac ze zrozumieniem :pub:
arturkw pisze:
fusse pisze:o starego kibla sprzed 15 lat
hehe dzięki moze start ale jary :P
nikt nie pisze ze stary to trup :) a wrecz przeciwnie , wytrzymalosciowo jest najlepiej w starych silnikach

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pn gru 06, 2010 18:02
autor: arturkw
evolution pisze:nikt nie pisze ze stary to trup :) a wrecz przeciwnie , wytrzymałościowo jest najlepiej w starych silnikach
moze i tak :)
a co do doladowania to mowie poraz n-ty nie robie sobie żadnego softu i nikomu go nie zlecam pytam dla własnej wiedzy i nie chodzi mi jak poprowadzić doładowanie do jakich obrotów bo kazdy tuner inaczej to robi, chodzi mi tylko o ciśnienia (stałe lub w peaku) jakie znoszą te suszarki :)

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pn gru 06, 2010 18:16
autor: _Bolec_
evolution pisze: ty sie tak zgrywasz czy masz tak na codzien??? jak nacodzien to z serca wspolczuje...
dobra to ja nic nie piszę w tym temacie bo jestem głupi i sie zgrywam na dodatek, proszę o usuniecie moich postów z tego tematu bo pan evolution wie najlepiej, niech zamilczy najmądrzejszy...

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:09
autor: wojtkuju
Witam, mam następujące pytanie czy mozna z apomocą winolsa lub innego programu zmienic numer sterownika i numer softu, mianowicie chcę wrzucic wsad z Vw golfa silnik AXR do Skody Octavia tez silnik AXR, roznia sie numerami sterownika, w VW jest:
038906019AT
0281010974
366203
a w Skodzie:
038906019PB
0281012920
378317

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:33
autor: evolution
mozna tylko po co???

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:42
autor: wojtkuju
no bo nie moge wgrac soft z iinymi numerami sterownika chyba ze sie myle, a jak to zmienic w winolsie bo mi nie wychodzi.

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:48
autor: spanky
wojtkuju pisze:no bo nie moge wgrac soft z iinymi numerami sterownika chyba ze sie myle, a jak to zmienic w winolsie bo mi nie wychodzi.
mylisz sie

p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:52
autor: wojtkuju
a jak wgram to nie bedzie zadnych bledow??lub nie wywali sterownika przy wgrywaniu??

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 14:58
autor: wojtkuju
p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:01
autor: spanky
wojtkuju pisze:
p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.
czyli nie zmodowales ale skopiowales ... a to WIELKA różnica ... :chytry:
zacznij od diganozy auta w ktorym cokolwiek chcesz zrobic ...

p.s to że w jednym aucie soft daje oczekiwane rezultaty nie znaczy ze w innym aucie [nawet z takim samym silnikiem] da identyzne rezultaty, to nie takie proste jak sie wydaje ... :bajer:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:04
autor: zaprzal
wojtkuju pisze:
p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.
jezeli chodzi o to co mi wysylales na chiptuners.org to chyba totalnie nie wiesz co robisz....
nawet nie skopiowales tego poprawnie, ehh

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

: pt gru 24, 2010 15:05
autor: wojtkuju
ok, a mozesz napisac jak zmienic numery sterownika i softu w winolsie??