Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Witam
W golfie mk3 mam swapa z polo 6n2 1,4 tdi , nie mam ABS ani poduszek w aucie i mam dwa błędy:
Czy jest jakaś możliwość wykasowania abs i poduszek w ecu??
W golfie mk3 mam swapa z polo 6n2 1,4 tdi , nie mam ABS ani poduszek w aucie i mam dwa błędy:
Czy jest jakaś możliwość wykasowania abs i poduszek w ecu??
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
A jak to zrobić?? Kabelek i vag coma mam
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
VAG-iem nie da rady, ale dzięki "kabelkowi" który zgra a następnie wrzuci soft z de-aktywowanymi błędami sobie poradzisz
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Możesz troche jaśniej kolego?? Z tego co czytałem na necie co musze coś pogrzebać w CAN - ie. Ale chcę mieć pewne informacje żeby auta nie uziemićDaron7 pisze:VAG-iem nie da rady, ale dzięki "kabelkowi" który zgra a następnie wrzuci soft z de-aktywowanymi błędami sobie poradzisz
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Możesz przekodować je tak by szły po K-line i wtedy nie będzie błędów z CAN.
Druga opcja to zgranie softu + de-aktywacja błędów
Druga opcja to zgranie softu + de-aktywacja błędów
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Dalej nic nie wiem
Ok a zwyklym kabelkiem dam rade to zrobic?? I jaki program do tego??
Ok a zwyklym kabelkiem dam rade to zrobic?? I jaki program do tego??
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Wątpię żebyś dał radę kabelkiem, bo musiałbyś podłączyć się do CAN Gateway, który to znajduje się w liczniku. Wtedy wchodzisz np. VCDS (chyba vag-comem też da radę) w CAN Gateway i Coding. Tam masz wypisane odpowiednie kodowania do włączenia/wyłączenia magistrali CAN dla danego urządzenia np. sterownika ABS czy poduszek.
Jeżeli tak nie da rady bo nie możesz podłączyć się do CAN (oczywiście musisz mieć poprowadzone z ECU do licznika a z licznika do OBDII linie CAN High i CAN Low) to tylko zmiana w sofcie, której sam nie dasz rady zrobić - trzeba zgrać soft, de-aktywować numery błędów, wgrać.
Jeżeli tak nie da rady bo nie możesz podłączyć się do CAN (oczywiście musisz mieć poprowadzone z ECU do licznika a z licznika do OBDII linie CAN High i CAN Low) to tylko zmiana w sofcie, której sam nie dasz rady zrobić - trzeba zgrać soft, de-aktywować numery błędów, wgrać.
Wyłączenie ABS i poduch w ECU po swapie silnika
Jest jeszcze jeden sposób, trzeba mieć "pod ręką" podobne autko, jak to, z którego pochodzi ECU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości