zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
witam czy zmiana sterownika w mkIII 1z z 028 906 021 C na 028 906 021 FN wpłynęła by na prace silnika wyczytałem że sterowniki z końcówka jedno literową mają map sensor do 2.0 a dwu do 2.5 czy to by mogło wpłynąć na spalanie ?? czy map sensor ma coś z tym wspólnego ? ewentualnie jakie efekty by to mogło dać ?
Re: zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
Ja tez mam u siebie 028 906 021C i tez mam pytanie. Co z immo (w moim Golfie nie posiadam wiec nie zaadoptuje) gdy wsadze sterownik z immo. Będzie auto odpalało czy trzeba z "nowego" sterownika wykasowac obszar immo ?
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
Łatwiej u ciebie włożyć MAPa 250kPa i do tego soft (bo i tak będziesz chyba go robił aby wykorzystać potencjał większego MAPa).
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
Tak tylko u mnie problem jest taki, że na 90% mam przeładowanie, którego nie wykrywa MAP. Dmuchałem w niego kompresorem i max wskazanie MAPa to 2083.2 mbar i tyle też pokazuje na logu. A pytałem o sterownik bo duzo łatwiej dostac cały sterownik niż lutowany MAP.
Swego czasu jak miałem przeladowanie to MAP wskazywał około 2300 mbar a teraz wiecej nie pokaże. A że jest przeładowanie to słyszę bo turbo głośniej gwizda (tak gwizdało własnie przy tych okolo 2300) i czasem wskoczy błąd 00519, ale ten raczej wskakuje tylko dlatego ze pod koniec obrótow nie zbije cisnienia i tam jest za duza roznica w stosunku do wymaganego.
log:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_98873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Swego czasu jak miałem przeladowanie to MAP wskazywał około 2300 mbar a teraz wiecej nie pokaże. A że jest przeładowanie to słyszę bo turbo głośniej gwizda (tak gwizdało własnie przy tych okolo 2300) i czasem wskoczy błąd 00519, ale ten raczej wskakuje tylko dlatego ze pod koniec obrótow nie zbije cisnienia i tam jest za duza roznica w stosunku do wymaganego.
log:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_98873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
Eee, lutowany MAP max 75zł nowy więc nie przesadzajdavid90 pisze: A pytałem o sterownik bo duzo łatwiej dostac cały sterownik niż lutowany MAP.
I tyle pokazuje max MAP, jaki ma twoje ECUdavid90 pisze:Dmuchałem w niego kompresorem i max wskazanie MAPa to 2083.2 mbar i tyle też pokazuje na logu.
To jakaś anomaliadavid90 pisze:Swego czasu jak miałem przeladowanie to MAP wskazywał około 2300 mbar a teraz wiecej nie pokaże.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
mam jeszcze jeden sterownik 16 bit bez immo jak cos to na pw
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
a powiedzcie koledzy bo mam w stary sterownik plastikowy 8 bit z mapem tym słabszym chyba 1,3 jak snie nie myle co by mi by mi dało przylutowanie na map ze sterownika 16 bit wiekszego zakresu lub zmiana sama na sterownik 16 bit czy jakos bym to odczuł ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
zmiana ecu 028 906 021 C na 028 906 021 FN
nie da sie przeprogramowac pamieci z 8 na 16 bit bo obsługuja calkiem inne procesory , zapomnij. Zmiana kompa nie wplynie na moc , jedynie moze byc inna reakcja na gaz , u mnie przestał poszarpywac po zmianie i takie inne kosmetyczne zmiany. 16 bit wydaje sie ze sa dokładniejsze precyzyjniej odczytuja parametry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości