bo to "rumunki" byly ... "włoszki" miały trwalsze wałki ...Vagoviec pisze:Ta dmuchawka na cienkim wałku dała w kość nie jednemu. Na 1,35 potrafiła zakręcić się na śmierć.
p.s 1.65 na "va" to duzo ...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
bo to "rumunki" byly ... "włoszki" miały trwalsze wałki ...Vagoviec pisze:Ta dmuchawka na cienkim wałku dała w kość nie jednemu. Na 1,35 potrafiła zakręcić się na śmierć.
hehe to wychodzi na to ze pakować tylko brdevolution pisze:asz tez sie ukrecaja przy 1,6 bara na stale
Jeżeli dobrze rozumiem te mapy to dawka paliwa przy niskiej temp,i niskich obr jest największa. Wraz ze wzrostem temperatury i obrotów dawka spada .anderllh pisze:Korekcja dawki rozruchowej silnika
Kształt mapy może różnić się w zależności od wersji sterownika, przykładowo może wyglądać tak:
Opis osi:
X- temperatura silnika (płynu chłodzącego) wyrażona w Kelwinach [*K] m=0.1
Y - obroty silnika [1/min]
Z- dawka paliwa [mg] m=0.01
*, gdzie m=mnożnik
Po odpowiednim opisaniu funkcji:
X- temperatura silnika [*C] (dla wygody będziemy posługiwać się stopniami Celcjusza, a więć *K-273)
Y-obroty silnika [1/min]
Z-dawka paliwa [mg]
Korekta polega na zwiększeniu ilości wtryskiwanego paliwa dla ciepłego silnika (T>15*C), przy obrotach rzędu 0-250 1/min.
Po korekcie wygląda następująco:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości