Parametry tranzystora kluczującego

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Parametry tranzystora kluczującego

Post autor: bugalon » wt lip 22, 2008 11:06

Pytanie jest, jakie ma parametry tranzystor kluczujący w digim dla full grupy. Jakie obciążenia mocowe maksymalnie zniesie?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Diod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diod » wt lip 22, 2008 17:48

A w jakim digi?
W jedynce najprawdopodobniej tranzystor ON823 -> N-Darl, 100V/8A/70W
Ale nie daje głowy bo czytam ze schematu...
Pozdrawiam...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lip 23, 2008 15:51

obciazenie rezystancja wtryskiwaczy 2 omy to juz duzo dla koncowki mocy w digi


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lip 24, 2008 12:11

Czyli jaka jest bezpieczna wartośc gwarantująca trwałość. Ile ohmow minimum moge zapodać, żeby mi sie końcówka mocy nie spaliła ?
Z danych, które podał Diod wychodzi, że minimum to okolo 1,1 ohma (granica spalenia) czyli w praktyce dla zapewnienia trwałości pewnie około 3 Ohmów. Zgadza się ?
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 12:17 przez bugalon, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lip 24, 2008 13:00

na jednym omie obciazenia to mozesz jajecznice smazyc na ecu :helm: :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw paź 02, 2008 14:21

bugalon pisze:Czyli jaka jest bezpieczna wartośc gwarantująca trwałość. Ile ohmow minimum moge zapodać, żeby mi sie końcówka mocy nie spaliła ?
Z danych, które podał Diod wychodzi, że minimum to okolo 1,1 ohma (granica spalenia) czyli w praktyce dla zapewnienia trwałości pewnie około 3 Ohmów. Zgadza się ?
a po co chcesz wiedzieć?? zakładasz 4 wysokoochmowe(14 lub 16ohm) wtryski i Digi I to ogarnie.


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 06, 2008 08:29

zawsze mozna załozyć resistor-pack albo przerobić ecu - dołożyć dodatkowe końcówki mocy :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » śr lip 22, 2009 22:30

kolega napisał tak


100V/8A/70W

ograniczenie to 8 A lub 70 W

weźmy 70 wat bo 8 A moze być dedykowane dla pewnego zakresu napięć < niskich>

teraz 2 ohm wtrysku jeżeli pracuje przy 12 v to juz mam 6 A

czyli 72 wat do tego strata cieplna i już banda

i tu koniec gry

ale biorąc możliwość pod względem wytrzymałości na ampery to poleci na 1,5 ohm
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 22:33 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości