Strona 1 z 3

[mk4] 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 14:23
autor: Johny6665
Witam,

Proszę o pomoc w odczytaniu tych logow..

Autko ciagnie srednio, przed 3k rpm wyraznie moc znika. Wtedy tez konczylem logi, nie mam dluzszej prostej :D.

Co z nich mozna wyczytac?

Z gory dzieki.

http://vaglogi.pl/log-003_VjKr9wA.html
http://vaglogi.pl/log-003_5EQg9.html
http://vaglogi.pl/log-011_9Y18Hp2.html
http://vaglogi.pl/log-011_9Y18Hp2.html

[mk4] Re: [mk4] 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 14:54
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Witam,

Proszę o pomoc w odczytaniu tych logow..

Autko ciagnie srednio, przed 3k rpm wyraznie moc znika. Wtedy tez konczylem logi, nie mam dluzszej prostej :D.

Co z nich mozna wyczytac?

Z gory dzieki.

http://vaglogi.pl/log-003_VjKr9wA.html
http://vaglogi.pl/log-003_5EQg9.html
http://vaglogi.pl/log-011_9Y18Hp2.html
http://vaglogi.pl/log-011_9Y18Hp2.html
Zrób dokładniejsze logi od startu do końca. I przynajmniej do 4k. Sprawdź podciśnienia bo wgl turbo nie ładuje.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 15:08
autor: Johny6665
W sumie jezdzi jak bez turbiny.. podcisnienia sa ok, wymienione weze. sztanga pracuje wg mnie ok.

Przed 3k rpm traci moc całkowicie, potrzebowałbym lotniska do 4k..

edit:

Ok, troszke poszperalem o analizie logow i rozumiem 'coś' wiecej. Pytanie, czy waszym zdaniem przeplywka jest ok? Turbo faktycznie lezy na całej linii. Ew. co moze powodowac takie objawy, tak jak pisalem - sztanga wyglada tak jakby miala pelny zakres pracy 'na oko'. Dorzuce i te logi i wyskocze na trase zeby do 4k dociagnac.

[mk4] [mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 22:12
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:W sumie jezdzi jak bez turbiny.. podcisnienia sa ok, wymienione weze. sztanga pracuje wg mnie ok.

Przed 3k rpm traci moc całkowicie, potrzebowałbym lotniska do 4k..
Wrzuć loga 11 Bs i między czasie zobacz czy sztanga pracuje w pełnym zakresie góra dół. Zastanawia mnie to wysterowanie n75 w granicach 90 proc.
Daj jeszcze statyczny 003 011. Chaotyczne te Twoje logi może spróbować może przepływake wypiąć i na wypiętej się przejedź.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka



[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 22:17
autor: Johny6665
Ok, jutro bedzie dorzucona reszta.

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 23:01
autor: wesol
Za każdym logiem rób restart silnika czyli gas go i odpalają bo pewnie przy pierwszym już logu wpadł w tryb awaryjny i dalsze logi są już bezsensowne. Wysterowanie n75 wtedy jest na powyżej 90 procent czyli wyłączone doładowanie turbiny.

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pn lut 10, 2020 23:19
autor: MacinK101
wesol pisze:Za każdym logiem rób restart silnika czyli gas go i odpalają bo pewnie przy pierwszym już logu wpadł w tryb awaryjny i dalsze logi są już bezsensowne. Wysterowanie n75 wtedy jest na powyżej 90 procent czyli wyłączone doładowanie turbiny.
Oo widzisz też o tym pomyślałem w pewnym momencie, ale nie byłem do końca pewien

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 11:37
autor: Johny6665
Ok, właśnie zauważyłem dziś, że faktycznie łapie P1557. Ok. 3000 rpm odcina całkiem moc i brakuje mi drogi więc do 4000 rpm nie dojde, zresztą golfina nawet nie chce jechac..

Logi które udało mi się zrobić do teraz - dorzucę popołudniu resztę z dynamicznych.

Dynamiczny 003: http://vaglogi.pl/log-003_L20Z2.html
Dynamiczny 011: http://vaglogi.pl/log-011_2gaqCf.html

Statyczne Nast. Podst. 04 - 000: http://vaglogi.pl/log-000_QR8sx65.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 003: http://vaglogi.pl/log-003_O1MqfNV.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_k7rFT.html

Statyczne Bloki 08 - 001: http://vaglogi.pl/log-001_lsPi8.html
Statyczne Bloki 08 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_4aqX7vJ.html
Statyczne Bloki 08 - 013: http://vaglogi.pl/log-013_p89t6y.html

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 11:47
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Ok, właśnie zauważyłem dziś, że faktycznie łapie P1557. Ok. 3000 rpm odcina całkiem moc i brakuje mi drogi więc do 4000 rpm nie dojde, zresztą golfina nawet nie chce jechac..

Logi które udało mi się zrobić do teraz - dorzucę popołudniu resztę z dynamicznych.

Dynamiczny 003: http://vaglogi.pl/log-003_L20Z2.html

Statyczne Nast. Podst. 04 - 000: http://vaglogi.pl/log-000_QR8sx65.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 003: http://vaglogi.pl/log-003_O1MqfNV.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_k7rFT.html

Statyczne Bloki 08 - 001: http://vaglogi.pl/log-001_lsPi8.html
Statyczne Bloki 08 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_4aqX7vJ.html
Statyczne Bloki 08 - 013: http://vaglogi.pl/log-013_p89t6y.html
przyjacielu zapomniałeś dynamicznego 011, zrób na rozgrzanym aucie bez trybu awaryjnego.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 13:33
autor: Johny6665
Będą wszystkie dynamiczne, napisałem wrzucę popołudniu 😉.

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 17:43
autor: Johny6665
Johny6665 pisze:
wt lut 11, 2020 11:37
Ok, właśnie zauważyłem dziś, że faktycznie łapie P1557. Ok. 3000 rpm odcina całkiem moc i brakuje mi drogi więc do 4000 rpm nie dojde, zresztą golfina nawet nie chce jechac..

Logi które udało mi się zrobić do teraz - dorzucę popołudniu resztę z dynamicznych.

Dynamiczny 003: http://vaglogi.pl/log-003_L20Z2.html
Dynamiczny 011: http://vaglogi.pl/log-011_2gaqCf.html

Statyczne Nast. Podst. 04 - 000: http://vaglogi.pl/log-000_QR8sx65.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 003: http://vaglogi.pl/log-003_O1MqfNV.html
Statyczne Nast. Podst. 04 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_k7rFT.html

Statyczne Bloki 08 - 001: http://vaglogi.pl/log-001_lsPi8.html
Statyczne Bloki 08 - 004: http://vaglogi.pl/log-004_4aqX7vJ.html
Statyczne Bloki 08 - 013: http://vaglogi.pl/log-013_p89t6y.html
Wrzucona całość, pomóżcie z oceną co jest uszkodzone..

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 22:32
autor: MacinK101
Przeladowanie turbo i wpada w tryb awaryjny. Sprawdź dokładnie sterowanie gruszki czy nie stoi w miejscu. Wejdź w grupę 11 w BS i zobacz czy ramię zmiennej geometrii porusza się w pełnym zakresie.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: wt lut 11, 2020 23:14
autor: Johny6665
Czyli obstawiasz kierownice? Sprawdzę raz jeszcze jutro ale na oko pracowało w zakresie ok 2-3cm.

Gdzie widać przeładowanie? W dolnej części tabeli?

[mk4] [mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: śr lut 12, 2020 00:02
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Czyli obstawiasz kierownice? Sprawdzę raz jeszcze jutro ale na oko pracowało w zakresie ok 2-3cm.

Gdzie widać przeładowanie? W dolnej części tabeli?
Jeśli wcześniej auto jeździło ok w pełnym zakresie (a zakładam że auto masz dosyć długo) to mogły albo stanąć kierownicę na pozycji zamkniętej lub coś z sterowaniem turbo. Przepływka myślę że jest ok. Tak z dolnej tabeli bo ta górna już w trybie awaryjnym jest. Jak już wysterowanie turbo wychodzi na ponad 80proc to po chwili wpadan w tryb awaryjny bo zbic ciśnienia nie może. Weź sprawdź jak auto jedzie na odpiętym wężyku od gruszki turbo chwilę po odpaleniu. Lewy dolny wężyk od n75(z białą główką) jesli dalej wpadnie w tryb awaryjny z przeladowania to zmienna stoi.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka