Strona 1 z 1

[mk4] Regulacja doładowania

: śr lis 06, 2019 20:53
autor: tomek3815
Mógł by ktoś rzucic okiem na te logi?
W zakresie 3000obr/min do 3600obr/min widać lekkie niedoładowanie, daje sie to tez odczuc minimalnie
Wszystko szczelne, kierownica płynnie pracuje, gruszka nowa, przepływka wycięta.
http://vaglogi.pl/log-011_jUnct4a.html

W jakim zakresie powinien pracowac n75 jeśli sztanga i zderzak sa dobrze ustawione i turbo pompuje jak nalezy?

[mk4] Re: Regulacja doładowania

: śr lis 06, 2019 21:49
autor: wesol
TK około 65-80%. Niby dobrze masz wyregulowana sztangę. Troszkę tam przeładowuje ale to nawet niecałe 100 mbar. Może bym z pół obrotu wkręcił śrubkę stop by kierowniczki się minimalnie bardziej otworzyły. To teoretycznie zmniejsza szybkie wstawanie turbiny ale może nie będzie to tak agresywne a bardziej płynne. Żadnych tam luzów na połączeniu gruszki z łapką geo nie ma na tym oczku?

[mk4] Re: Regulacja doładowania

: śr lis 06, 2019 22:30
autor: tomek3815
Luzu brak, skróciłem sztangę o jeden obrót i czuć że troszke lepiej sie zbiera od samego dołu i tak jakby lepiej trzymał moc powyzej 3tys obr, jutro w wolnej chwili zloguję go i sprawdze jak to wygląda, jeśli bedzie zle to spróbuje z tym zderzakiem

[mk4] Re: Regulacja doładowania

: czw lis 07, 2019 08:55
autor: tomek3815
Jeszcze jest kwestia taka że ruszając dynamiczniej auto nie ma mocy z dołu do okolo 2tys obr, na zimnym jest jeszcze gorzej bo ciezko ruszyc pod gorke bez półsprzęgła..

[mk4] Re: Regulacja doładowania

: czw lis 07, 2019 12:40
autor: wesol
To może jednak coś tam się lekko klinuje puki turbo zimne jest?

[mk4] Re: Regulacja doładowania

: czw lis 07, 2019 16:18
autor: tomek3815
Geometria czyszczona dwa razy, a z tysiac razy sprawdzalem paluchami jak pracuje z gruszką oraz bez gruszki