[inny] 1.9 TDI ALH 110KM - spadek mocy
: czw paź 31, 2019 09:52
Witam,
mam prośbę dotyczącą analizy zarejestrowanych logów. Przyczyną wykonania pomiarów jest niska moc silnika przy przyśpieszaniu, a zwłaszcza przy obrotach nieco ponad 2tys. Przy 3 tys już ciągnie mocniej jednak raczej jeszcze nie tak jak powinien. Spadek mocy pojawił się równolegle z wymianą silnika (poprzedni przestał istnieć - urwał się zawór i wpadł do cylindra). Na "nowym" silniku od początku po wymianie samochód był słabszy. Bardzo proszę o pomoc !
Logi Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-004_szzuJ8T.html
http://vaglogi.pl/log-008_84467.html
http://vaglogi.pl/log-010_86ZS62.html
http://vaglogi.pl/log-011_reaC2T.html
http://vaglogi.pl/log-001_Qbe4C.html
http://vaglogi.pl/log-003_A429cu.html
Logi Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_G2kp0N.html
http://vaglogi.pl/log-001_FeFx580.html
http://vaglogi.pl/log-003_z6x2f1.html
http://vaglogi.pl/log-004_Qu25C.html
http://vaglogi.pl/log-007_RhG8rL.html
http://vaglogi.pl/log-008_S5B985.html
http://vaglogi.pl/log-010_0UARd.html
http://vaglogi.pl/log-011_xsPsgwc.html
http://vaglogi.pl/log-013_9NgQaN9.html
http://vaglogi.pl/log-018_ZT9ZQy.html
http://vaglogi.pl/log-023_Am80nE.html
Logi Basic Settings:
http://vaglogi.pl/log-000_5iAx3G.html
http://vaglogi.pl/log-003_Zt4hrM.html
http://vaglogi.pl/log-004_r9wGek.html
http://vaglogi.pl/log-011_72cl1.html
Zamieszczam jeszcze kilka wykresów z logów dynamicznych raczej te istotniejsze:
Jak można zauważyć wartość aktualna w pewnym momencie (2300 rpm) znacznie spada - co by się pokrywało ze spadkiem mocy samochodu, może teraz będzie łatwiej zinterpretować logi. Ma ktoś jakieś sugestie?
Z góry dziękuje za pomoc !
mam prośbę dotyczącą analizy zarejestrowanych logów. Przyczyną wykonania pomiarów jest niska moc silnika przy przyśpieszaniu, a zwłaszcza przy obrotach nieco ponad 2tys. Przy 3 tys już ciągnie mocniej jednak raczej jeszcze nie tak jak powinien. Spadek mocy pojawił się równolegle z wymianą silnika (poprzedni przestał istnieć - urwał się zawór i wpadł do cylindra). Na "nowym" silniku od początku po wymianie samochód był słabszy. Bardzo proszę o pomoc !
Logi Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-004_szzuJ8T.html
http://vaglogi.pl/log-008_84467.html
http://vaglogi.pl/log-010_86ZS62.html
http://vaglogi.pl/log-011_reaC2T.html
http://vaglogi.pl/log-001_Qbe4C.html
http://vaglogi.pl/log-003_A429cu.html
Logi Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_G2kp0N.html
http://vaglogi.pl/log-001_FeFx580.html
http://vaglogi.pl/log-003_z6x2f1.html
http://vaglogi.pl/log-004_Qu25C.html
http://vaglogi.pl/log-007_RhG8rL.html
http://vaglogi.pl/log-008_S5B985.html
http://vaglogi.pl/log-010_0UARd.html
http://vaglogi.pl/log-011_xsPsgwc.html
http://vaglogi.pl/log-013_9NgQaN9.html
http://vaglogi.pl/log-018_ZT9ZQy.html
http://vaglogi.pl/log-023_Am80nE.html
Logi Basic Settings:
http://vaglogi.pl/log-000_5iAx3G.html
http://vaglogi.pl/log-003_Zt4hrM.html
http://vaglogi.pl/log-004_r9wGek.html
http://vaglogi.pl/log-011_72cl1.html
Zamieszczam jeszcze kilka wykresów z logów dynamicznych raczej te istotniejsze:
Jak można zauważyć wartość aktualna w pewnym momencie (2300 rpm) znacznie spada - co by się pokrywało ze spadkiem mocy samochodu, może teraz będzie łatwiej zinterpretować logi. Ma ktoś jakieś sugestie?
Z góry dziękuje za pomoc !