[mk4] Nierówno wstaje turbo
: wt paź 01, 2019 00:27
Proszę o ocenę logów
Golf 4 AXR, turbina od ASZ, zrobiony program, wycięta przepływka ze sterownika, zaślepiony i wycięty z ecu EGR,
problem polega na tym iż podczas przyspieszania na jedynce lub dwójce czuć że turbo wstaje jakoś w miare sprawnie lecz przy około 1700-2100 obrotów nagle auto dostaje takiego buta jak gdybym wdepnął nagle gad do dechy. Dzieje się tak zarówno przy ostrym przyspieszaniu jak i przy normalnym ruszaniu spod swiateł.
Działo się tak juz przed chip tuningiem
Co zrobiłem do tej pory to sprawdzenie i podmiana przepływki lecz po wycięciu jej ze sterownika jest dalej to samo,
wyczysciłem map sensor i wydawało się nieco lepiej więc kupiłem nowy ale problem nie znikł do końca
Dwa razy rozbierałem turbine w celu wyczyszczenia geometrii, za drugim razem zmieniłem gruche na nową, zero jakichkolwiek widocznych nieprawidłowości jak i zero poprawy,
Podmieniłem n75 na sprawny, zadnej różnicy
Ominąłem n75 i z dołu lepiej reaguje na gaz choć nie jest tak mocny jak normalnie
Wywalona jest cała instalacja podcisnienia poza sterowaniem turbiny, akumulatorem podcisnienia oraz serwem, ale zaślepiałem też serwo i omijałem akumulator podcisnienia i nic,
Cały dolot szczelny, wałek nie jest wytarty
Wrzucam log z grupy 11 podczas przyspieszania na jedynce i dwójce kiedy efekt ten jest najmocniej odczuwalny, wrzucam też logi robione na trzecim i czwartym biegu przy pełnym bucie
To na jedynce i dwójce przy sredim położeniu pedału gazu
http://vaglogi.pl/log-011_Q2g0B7.html
To przy pełnym obciążeniu na trójce i czwórce
http://vaglogi.pl/log-011_010_e0sgT2.html
Golf 4 AXR, turbina od ASZ, zrobiony program, wycięta przepływka ze sterownika, zaślepiony i wycięty z ecu EGR,
problem polega na tym iż podczas przyspieszania na jedynce lub dwójce czuć że turbo wstaje jakoś w miare sprawnie lecz przy około 1700-2100 obrotów nagle auto dostaje takiego buta jak gdybym wdepnął nagle gad do dechy. Dzieje się tak zarówno przy ostrym przyspieszaniu jak i przy normalnym ruszaniu spod swiateł.
Działo się tak juz przed chip tuningiem
Co zrobiłem do tej pory to sprawdzenie i podmiana przepływki lecz po wycięciu jej ze sterownika jest dalej to samo,
wyczysciłem map sensor i wydawało się nieco lepiej więc kupiłem nowy ale problem nie znikł do końca
Dwa razy rozbierałem turbine w celu wyczyszczenia geometrii, za drugim razem zmieniłem gruche na nową, zero jakichkolwiek widocznych nieprawidłowości jak i zero poprawy,
Podmieniłem n75 na sprawny, zadnej różnicy
Ominąłem n75 i z dołu lepiej reaguje na gaz choć nie jest tak mocny jak normalnie
Wywalona jest cała instalacja podcisnienia poza sterowaniem turbiny, akumulatorem podcisnienia oraz serwem, ale zaślepiałem też serwo i omijałem akumulator podcisnienia i nic,
Cały dolot szczelny, wałek nie jest wytarty
Wrzucam log z grupy 11 podczas przyspieszania na jedynce i dwójce kiedy efekt ten jest najmocniej odczuwalny, wrzucam też logi robione na trzecim i czwartym biegu przy pełnym bucie
To na jedynce i dwójce przy sredim położeniu pedału gazu
http://vaglogi.pl/log-011_Q2g0B7.html
To przy pełnym obciążeniu na trójce i czwórce
http://vaglogi.pl/log-011_010_e0sgT2.html