[inny] 1.9 TDI AHF 110KM - praca turbiny (logi)
: ndz wrz 22, 2019 22:19
Witajcie.
Posiadam Seata z silnikiem 1.9 TDI AHF 110KM, czyli taki sam jak u Was w Golfie. Szukam porady odnośnie mojej turbiny. Mianowicie zauważyłem, że mam problem z pompą vacum. Pompę zregenerowałem i na pompie występuje ok. -0,8bar. Po wyłączenie silnika ciśnienie jest utrzymywane.
Dzisiaj spróbowałem zrobić log dynamiczny na trzecim biegu. Zlogowałem 003,008,011.
Zlogowałem również grupy statycznie jednak tam turbina działa w trybie 0-1 i sztanga podczas tych operacji rusza się w górę i w dół.
Wyszły mi takie pomiary: Log grupy 003,008,011
Log robiłem na ciepłym silniku. Ogólnie auto jeździ. Rozpędza się do 180km/h. Jednak chciałem poznać czy osprzęt pracuje prawidłowo. Zaciekawiło mnie, że turbina niby przeładowała i potem zawór próbował ustawić poprawną wartość.
Inne moje pytania. Podłączyłem wakuometr do przewodu gruszki. Ciśnienie jakie pokazywał to ok. -0,5bar. Po wyłączenie podciśnienie spada (właściwie rośnie) do wartości 0bar. Czy po wyłączeniu silnika wartość podciśnienia powinna wzrosnąć? Czy może zawór N75 nie trzyma?
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Posiadam Seata z silnikiem 1.9 TDI AHF 110KM, czyli taki sam jak u Was w Golfie. Szukam porady odnośnie mojej turbiny. Mianowicie zauważyłem, że mam problem z pompą vacum. Pompę zregenerowałem i na pompie występuje ok. -0,8bar. Po wyłączenie silnika ciśnienie jest utrzymywane.
Dzisiaj spróbowałem zrobić log dynamiczny na trzecim biegu. Zlogowałem 003,008,011.
Zlogowałem również grupy statycznie jednak tam turbina działa w trybie 0-1 i sztanga podczas tych operacji rusza się w górę i w dół.
Wyszły mi takie pomiary: Log grupy 003,008,011
Log robiłem na ciepłym silniku. Ogólnie auto jeździ. Rozpędza się do 180km/h. Jednak chciałem poznać czy osprzęt pracuje prawidłowo. Zaciekawiło mnie, że turbina niby przeładowała i potem zawór próbował ustawić poprawną wartość.
Inne moje pytania. Podłączyłem wakuometr do przewodu gruszki. Ciśnienie jakie pokazywał to ok. -0,5bar. Po wyłączenie podciśnienie spada (właściwie rośnie) do wartości 0bar. Czy po wyłączeniu silnika wartość podciśnienia powinna wzrosnąć? Czy może zawór N75 nie trzyma?
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.