[inny] 1.9 TDI 130KM Prośba o ocenę logów po wymianie turbo
: pt lip 19, 2019 21:37
Witam wszystkich forumowiczów,
Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam
Logi statyczne:
000
004
013
023
Basic Settings:
003
004
Logi dynamiczne:
001
003
008
011
001-004-010
003-008-011
Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam
Logi statyczne:
000
004
013
023
Basic Settings:
003
004
Logi dynamiczne:
001
003
008
011
001-004-010
003-008-011