Strona 1 z 1

[mk3] Analiza logów ALE -> AFN

: pn sie 06, 2018 15:08
autor: luki58
Proszę o diagnostykę - logi

Pacjent to Golf III pierwotnie z silnikiem ALE , przeprowadzony swap podzespołów z AFN - Turbo , sterowanie , sterownik , N75
Słaby cosik dół

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam.

Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_IE37MrR.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_87A45.html
Grupy 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_X4N04Qb.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_sX27b.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_43bfX24.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_B3zq95.html

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: wt sie 07, 2018 23:44
autor: luki58
Wszyscy znawcy wyjechali na urlop?? Nikt nic nie poradzi , ,podpowie ??

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: czw sie 09, 2018 15:48
autor: wesol
Napewno turbo szaleje trochę. Czysciles je przed tą podmiana? Jak nie to chyba będzie trzeba. Gruszkę też przeropowac warto. Wtedy będziemy domniemać czy aby odrobinkę przeplywka nie zaniża ale nie to jest problemem.

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: czw sie 09, 2018 17:03
autor: luki58
Nie rozbierałem to fakt , ale patrzyłem jak chodzi geometria na stole bo ja widać , i chodziła płynnie.

Turbo wstaje jakby od 2000 i od 2500 dostaje kopa.

Jak przeropować gruszkę ?

Dzięki za zainteresowanie.

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: czw sie 09, 2018 21:24
autor: wesol
Jak już miałeś na stole to było ją rozebrać. To wielki błąd. Ja parę turbin asz miałem na handel to zawsze je rozbierałem do wyczyszczenia tak by później nie było niedomowien. Gruszkę normalnie wymoczyć w topie tak by ropa się dostała do środka. Potem ją jak powduszasz to ropa się wydostanie. Jak tam zostanie parę kropel to nic nie szkodzi.
Mam nadzieję że ta geometrię sprawdzałeś z odpieta gruszką i tak delikatnie jednym palcem tak po troszeczku przedstawiałem łapkę geo. Nie że jeb jeb z lewej do prawej.

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: czw sie 09, 2018 23:28
autor: luki58
Sprawdzałem bez gruchy, wydawała się ok.

Czyli obstawiasz że to problem z geometria i na tym się mam skupić ?
Raczej samo turbo , a nie sterowanie ?

W między czasie podmienilem przepływke i siadły 216

Zalogować jakaś specjalną grupę teraz ?

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: pt sie 10, 2018 14:44
autor: luki58
Sory za post pod postem , ale chciałbym, odświeżyć.
Dziś udało mi się zrobić takie logi - duży ruch na drodze.

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_sOzuTT.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_k2sW4.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_683h116.html

Coś z tego widać ??
Według mnie turbo późno wstaje - dlaczego ?

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: pt sie 10, 2018 15:45
autor: wesol
Nie jest źle. Wstaje poprawnie delikatnie tylko tam gdzieś podcięło doładowanie ale to nie tragedia. Możesz ewentualnie z 1.5 obrotu skrócić sztangę na gruszce. Maf trochę zaniża. Sprawdź szczelność dolotu ewentualnie podmień przeplywke.

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: pt sie 10, 2018 16:35
autor: luki58
Dzięki.
Będę szukał.
Zrobie logi i wkleję.

Pozdrawiam.

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: sob sie 11, 2018 19:24
autor: luki58
EDIT:

Znalazłem dziurę miedzy kolektorem a przepławką, nie wiem na ile to zmienia ale zrobiłem takie logi.

Sztanga skrócona gdzieś o obr.

Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Q80No.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_AK14su.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_B7l5sT.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_243I3U6.html

[mk3] Re: Analiza logów ALE -> AFN

: śr wrz 05, 2018 11:57
autor: luki58
Mógłby ktoś teraz na to okiem rzucić ?

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_v8TBsfn.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_8ObB1gl.html