ARL brak mocy, turbo się wyłącza, niedoładowanie
: wt lut 13, 2018 21:05
Witam, posiadam Seata 1.9 tdi ARL, ale na "moim" forum nikt nie rwał się do pomocy wiec próbuję u Was
Od niedawna mam problem ze swoim ARL-em. Któregoś dnia nagle podczas jazdy stracił moc, pomogło dopiero ponowne uruchomienie silnika. Czasami jest dobrze i czuć że auto jedzie normalnie, jednak turbo potrafi się wyłączyć w trakcie jazdy, np przy zmianie biegu, przy hamowaniu itp. Sprawdziłem n75, zamieniłem go z n18, sprawdziłem i od nowa poprowadziłem instalacje podcisnienia, sprawdziłem wakuometrem czy nie ma nieszczelnosci. Założyłem też inny przeplywomierz, bo myślałem że on tnie dawke, jednak dalej to samo.
Po podłączeniu vcds-a pojawił się błąd ;
17964 - Charge pressure control negative deviation
P1556 - 35 - 10 - -- intermittent
po skasowaniu pojawiał się sporadycznie podczas dluższy czas jechałem z "wylaczonym" turbo.
Sprawdziłem więc czy grupe 011 w BS, sztanga chodzi luźno w całym zakresie, słychać jak turbo ładnie się rozpędza. Sprawdziłem dolot, brak nieszczelnosci.
Następnie po kilka razy logi z grup 003, 010 i 011 i moje podejrzenie pada na mapsensor, pokazuje jakieś dziwne wartości, jednak nie jestem tego pewien i tu moja prośba żeby przyjrzał się temu ktoś bardziej kompetentny ode mnie
Grupa 010 statyczny http://vaglogi.pl/log-010_D7yn54q.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003 i 011 Dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_011_fV1tSgz.html" onclick="window.open(this.href);return false; (auto miało notlauf)
Grupa 003 i 011 Dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_011_anAy8eu.html" onclick="window.open(this.href);return false; (auto jechało "normalnie")
Grupa 003 i 011 Statyczny http://vaglogi.pl/log-003_011_d40uy0.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mapsensor wariuje? )
Grupa 011 Statyczny http://vaglogi.pl/log-011_8PEO7X.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mapsensor? )
Dodam jeszcze że auto ma zrobiony delikatny program na 180 koni, wycięty kat, usuniety egr i klape gaszaca (programowo tez) i do tej pory przez okolo 2 lata nie bylo z nim zadnego problemu. Filtry i oleje wymienione na jesieni.
Od niedawna mam problem ze swoim ARL-em. Któregoś dnia nagle podczas jazdy stracił moc, pomogło dopiero ponowne uruchomienie silnika. Czasami jest dobrze i czuć że auto jedzie normalnie, jednak turbo potrafi się wyłączyć w trakcie jazdy, np przy zmianie biegu, przy hamowaniu itp. Sprawdziłem n75, zamieniłem go z n18, sprawdziłem i od nowa poprowadziłem instalacje podcisnienia, sprawdziłem wakuometrem czy nie ma nieszczelnosci. Założyłem też inny przeplywomierz, bo myślałem że on tnie dawke, jednak dalej to samo.
Po podłączeniu vcds-a pojawił się błąd ;
17964 - Charge pressure control negative deviation
P1556 - 35 - 10 - -- intermittent
po skasowaniu pojawiał się sporadycznie podczas dluższy czas jechałem z "wylaczonym" turbo.
Sprawdziłem więc czy grupe 011 w BS, sztanga chodzi luźno w całym zakresie, słychać jak turbo ładnie się rozpędza. Sprawdziłem dolot, brak nieszczelnosci.
Następnie po kilka razy logi z grup 003, 010 i 011 i moje podejrzenie pada na mapsensor, pokazuje jakieś dziwne wartości, jednak nie jestem tego pewien i tu moja prośba żeby przyjrzał się temu ktoś bardziej kompetentny ode mnie
Grupa 010 statyczny http://vaglogi.pl/log-010_D7yn54q.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003 i 011 Dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_011_fV1tSgz.html" onclick="window.open(this.href);return false; (auto miało notlauf)
Grupa 003 i 011 Dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_011_anAy8eu.html" onclick="window.open(this.href);return false; (auto jechało "normalnie")
Grupa 003 i 011 Statyczny http://vaglogi.pl/log-003_011_d40uy0.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mapsensor wariuje? )
Grupa 011 Statyczny http://vaglogi.pl/log-011_8PEO7X.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mapsensor? )
Dodam jeszcze że auto ma zrobiony delikatny program na 180 koni, wycięty kat, usuniety egr i klape gaszaca (programowo tez) i do tej pory przez okolo 2 lata nie bylo z nim zadnego problemu. Filtry i oleje wymienione na jesieni.