Strona 1 z 2

PILNA Analiza Logów

: pt gru 22, 2017 16:53
autor: Sosik
Witam GOLF 4 Tdi 110km (AHF) 1999rok
EGR zatkany kat wyciety 425000 przebiegu.
Problem Brak mocy powyzej 2800obrotów słabnie i pozniej trzeba zresetować poprzez zgaszenie i odpalenie.
Ogólnie jest słabszy od mojej 2 czwórki 90km . Nie ma odejscia.
Sprawdzilem N75 i przepływke wymieniłem. Sprawdziłem też ze ucieka powietrze z Gruszki . Ale Sprawdcie prosze LOGi jeszcze bo Jutro wyjezdzam i musze wiedziec co jeszcze kupic.

http://vaglogi.pl/log-001_u38YY.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-008_xcUj9df.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-011_bXbO4nt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PILNA Analiza Logów

: pt gru 22, 2017 23:52
autor: bioly05011
turbo nie pompuje wcale wężyki sprawdź dokładnie podciśnienia,jakie hamulce jak pompa vakum brak hamulcy,piszesz że ucieka powietrze z gruchy to jak to ma jechać skoro nie zasysa gruchy...zrób loga Basic seting 011 z turba i patrz czy w ogóle sztanga chodzi...

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 11:37
autor: Sosik
Zaraz dodam logi po wymianie gruszki. Moc wróciła jestem na prawdę zadowolony ale przeladowywuje chyba bo znów wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 3200obrotow na 3 biegu lub na 4 . Zaraz zrobię logi jeszcze raz

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 12:33
autor: Sosik
http://vaglogi.pl/log-003_V6e1V6l.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-011_F3m7A30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilnie proszę o Analize

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 13:29
autor: Sosik
Dorzucam jeszcze Log Statyczny 011 z ruchu sztangą.
http://vaglogi.pl/log-011_Cd9159.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jak mam ja ustawić zeby tego nie było?

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 14:52
autor: wesol
wychodzi na to ze geo stoi deba. a jak wymieniales ta gruche to ta lapka ja turbinie chodzila plynnie musnieciem palca czy byly problemy w jej przestawieniu?/

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 14:57
autor: Sosik
Leciutko chodziła . Tylko grucha była taka ze mocowanie tego płaszcz miała lekko przesunięte i płaszcz czy tam te mocowanie całe grucha wstawiłem stare . Tylko ze na nowej gruszece nie było zaznaczonej plomby. I sowmiarka ustawiłem tak jak tamta . Różnica jest teraz tylko taka ze starą grucha miała sztangę z wejściem jajkowatym a nowa miałem w wejściu coś w rodzaju tulejki i to może być tylko jedyna różnica milimetrowa.
To mówisz ze cały czas są otwarte?

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 15:30
autor: androv
Gruszka źle wyregulowana nie schodzi w dół tylko pompuje,wydłuż ją 1.5 obrotu i logi dynamiczne 011,i tak aż osiągniesz idealną pracę gruszki.

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 15:56
autor: wesol
Ale zeby az tyle?
Jesli dobrze skumalem to gruszke od kkk wstawiles do turbiny garretta tak. W kkk jest gwint sztangi przewleczony przez taki ala walek na lapce geo i na tym gwincie sa dwie nakretki na kluczyk 10. W garrettach masz takie zakonczenie z oczkiem i po srodku jest regulacja z katra w postaci nakretki tez na kluczyk 10mm. Jesli w miare dobrze to zrobiles ta podmiane gruszki to powinno byc okej. Wez moze na odpalonym silniku patrz na sztange i odponaj wezyk i podpinaj spowrotem. Powinna sztanga ruszac sie okolo 1cm.

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 16:01
autor: bioly05011
Wydłużyć sztange trochę ale ja bym jeszcze podmienił n75... nawet możesz zamienić z tym od egr...A chodzi o to ze jak grucha byla nieszczelna,w zaworek poleciało syfu...

PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 18:11
autor: Sosik
Nie no była tonów garetta tylko oczko wchodzące na trzpień na końcu ten nowej różnił się od starej średnica lekko bo miało tuleje a oczko w starej gruszek na sztandar było jajowate . Jutro będę patrzył o przesunięcie chociaż o milimetr.

Re: PILNA Analiza Logów

: ndz gru 24, 2017 21:19
autor: Sosik
Dobra problem rozwiązany ;) po wymianie przepływomierza i gruszki usunąłem błędy i w 1 dzień gdymnie nie było ojciec patrzył czy wtyczka od przeplywki jest dobrze podpieta i na przelaczonym zapłonie ja dołączył . Wywalił błąd napięcia przepływomierza o którym nie wiedziałem . Usunąłem godzisiaj po diagnostyce ale nie zajazylem ze to może być od błędu bo przecież przepływomierz wymieniony. Czyli reasumując. Gruche udalo się podpiąć za pierwszym razem z sukcesem i wyregulować za pomaga sowmiarki. Koszt Gruchy 120zl wymiana przeplywki 80zl ori i sprawdzenie N75 poprzez zamianę z n18 . Usunięcie błędów i jest igła . Szczerze dawno nie czułem żeby tak przyspieszal ;) pozdrowienia dla wszystkich i wesołych świąt. Dzięki za odpowiedzi w takie dni świąteczne nawet.

PILNA Analiza Logów

: pn gru 25, 2017 01:17
autor: wesol
To nie koniec bo przepływała nie ma kompletnie wpływu na pracę turbiny. Zero związku tych obu rzeczy. Przeplywka steruje podlaniem paliwa. A przeładowanie turbo miałeś przecie.

PILNA Analiza Logów

: pn gru 25, 2017 08:50
autor: Sosik
Po usunięciu błędu problem ustał.
Błędy które były to 17958 i 17552