Prośba o analizę logów ALH - niby ok, ale nie do końca
: wt paź 24, 2017 08:56
Cześć zainteresowanym
Pacjent: Audi A3
Silnik: 1,9 TDI
Oznaczenie: ALH
Rok produkcji: 1997
Pomóżcie mi proszę odpowiednio zinterpretować to co zmierzyłem a konkretnie to dynamicznie grupę 003, 008 i 011. Pacjent to Audi A3 ALH, kompletna seria, wymieniona grucha i wyregulowana przy pomocy ręcznej pompki podciśnienia (będzie ponad rok temu). Poradnik jak VNT przy pomocy pompki podciśnieniowej znalazłem gdzieś na necie, nie mogę go znaleźć ponownie jakimś cudem. Dodatkowo nowe wężyki podciśnienia i uszczelniona vacuu pompa.
Oto co udało mi się namierzyć, dorobiłem wykresy dla przejrzystości.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi grupy 000 i 010 dorzucę później, niestety muszę je powtórzyć.
Widać strasznie duże dmuchnięcie na niskich obrotach. Praca N75 wygląda na w normie, z resztą w BS sztanga chodzi pięknie góra/dół. Regulować to jakoś czy zostawić? Normalnie nie cisnę pod odcięcie z gazem w podłodze, jeżdżę w miarę spokojnie i płynnie, ale nie wydaje mi się, że powinno chodzić tak jak chodzi.
Problemem dla mnie jest przerywanie/szarpanie podczas przyspieszania, akurat w trakcie robienia logów to się nie wydarzyło. Rano jak żona jechała do pracy to przerywał jakby ktoś na chwilę odcinał paliwo? ECU pokazuje błąd 00553 - mass air flow sensor (g70) 31-00 - open or short to ground ale nie zawsze pokrywa się to z szarpaniem/przerywaniem. Ciekawe jest to, że jak auto się porządnie nagrzeje to nie szarpie/przerywa.
Będę wdzięczy na wszelkie opinie
Pacjent: Audi A3
Silnik: 1,9 TDI
Oznaczenie: ALH
Rok produkcji: 1997
Pomóżcie mi proszę odpowiednio zinterpretować to co zmierzyłem a konkretnie to dynamicznie grupę 003, 008 i 011. Pacjent to Audi A3 ALH, kompletna seria, wymieniona grucha i wyregulowana przy pomocy ręcznej pompki podciśnienia (będzie ponad rok temu). Poradnik jak VNT przy pomocy pompki podciśnieniowej znalazłem gdzieś na necie, nie mogę go znaleźć ponownie jakimś cudem. Dodatkowo nowe wężyki podciśnienia i uszczelniona vacuu pompa.
Oto co udało mi się namierzyć, dorobiłem wykresy dla przejrzystości.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi grupy 000 i 010 dorzucę później, niestety muszę je powtórzyć.
Widać strasznie duże dmuchnięcie na niskich obrotach. Praca N75 wygląda na w normie, z resztą w BS sztanga chodzi pięknie góra/dół. Regulować to jakoś czy zostawić? Normalnie nie cisnę pod odcięcie z gazem w podłodze, jeżdżę w miarę spokojnie i płynnie, ale nie wydaje mi się, że powinno chodzić tak jak chodzi.
Problemem dla mnie jest przerywanie/szarpanie podczas przyspieszania, akurat w trakcie robienia logów to się nie wydarzyło. Rano jak żona jechała do pracy to przerywał jakby ktoś na chwilę odcinał paliwo? ECU pokazuje błąd 00553 - mass air flow sensor (g70) 31-00 - open or short to ground ale nie zawsze pokrywa się to z szarpaniem/przerywaniem. Ciekawe jest to, że jak auto się porządnie nagrzeje to nie szarpie/przerywa.
Będę wdzięczy na wszelkie opinie