Strona 1 z 1

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: śr paź 11, 2017 19:58
autor: McBoss
Prosze o analize logow:

Grupy 007, 010, 011: http://vaglog.com/log-011_007_010_CENKt.html



Auto wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 3000-3500 obrotow i łapie blad 00575 (Intake Manifold Pressure: Control Difference).

Wezyki wydaje sie byc szczelne, N75 rowniez.

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: śr paź 11, 2017 20:26
autor: wesol
turbo przeladowuje. Pewnie do czyszczenia i bedzie po problemie. Mozliwe tez ze przeplywka nieco zaniza wartosc ale wpierw zajmij sie turbina.

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: śr paź 11, 2017 20:41
autor: McBoss
Turbo bylo czyszczone, gruszka leciutko chodzila. Sprawdze jutro czy w dalszym ciagu chodzi tak jak po czyszczeniu.

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: śr paź 11, 2017 21:08
autor: wesol
Moze nieudolnie zrobione. Czyste moze i jest ale nie pracuje jak powinno. W uklad podcisnieniowy mozesz zapodac troche ropy to rozrusza n75. Gruszke tez przeropuj.

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: śr paź 11, 2017 21:16
autor: McBoss
Te turbo jest z zatartego silnika, przy wymianie na 'nowy' była czyszczona. Do momentu zatarcia silnika turbo ładnie pracowali, wciskalo w siedzenie przy pełnym bucie.... No i nie wiem czy przy zacieraniu silnika nic z turbina sie nie stało...
turbo na pewno ma luzy...

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: czw paź 12, 2017 06:33
autor: wesol
no ale w tej turbinie masz przeladowanie a nie niedoladowanie. znakiem tego ze pompuje ladnie- az za ladnie i dlatego sa problemy. zaczyna przeladowywac okolo 5 sekundy w tym logu co podales. I przeladowuje do mozna powiedziec 11 a nawet 12 sekundy. Jak policzysz 12-5 to wychodzi 7 sekund. Tak mniejwiecej bo ecm niebierze jeszcze przeladowania 50 czy 60mBar jako anomalie. W kazdym razie 6 sekund jest a wiec tyle potrzeba do wykrycia przeladowania czyli problemu z wysterowaniem turbo wiec ECm przechodzi w tryb awayjny i na N75 nie idzie wysterowanie by doladowanie turbo dac na zero na minimum. Widac w logu ze zareagowalo i pach masz notlauf. Teraz co jest przyczyna czy cos nie halo z turbo czy n75 czy kabloteka to ja nie wiem ale cos z tego musi byc. Piszemy zawsze ze turbo bo to najczestszy pryzpadek. Samo turbo dlucha mocno wiec nie pdolega regeneracji i jeszcze posmiga tylko sterowanie geo nawala z jakiegos powodu.

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: czw paź 12, 2017 13:45
autor: McBoss
Dzięki za obszerne wyjaśnienie.

Sprawdze czy sztanga w dalszym ciagu luzno chodzi. Cos przypominam sobie, ze mimo iż chodziła leciutko po czyszczeniu to chyba sie kleila po wciśnięciu. W logach tak wygląda jakby nie odbijała całkowicie??

Prosba o analize logow 1.9 TDi

: czw paź 12, 2017 17:15
autor: wesol
Tak. Jakby trzyma trzyma i jak juz ecm odpusci calkiem podcisnienie to bach geo sie otwiera na maxa.