Strona 1 z 1

Prośba o analizę logów SHARAN 99/AFN

: sob wrz 02, 2017 08:51
autor: Haki
Pacjent to SHARAN jak z podpisu
Wycięty kat , zaślepiony EGR

LOGI NA NOWEJ PRZEPŁYWCE Bosch

http://vaglog.pl/log-008_96MO2n3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-011_5cM386.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-003_008_011_fsfV7.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-003_A1098f.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-004_6ry3fi.html" onclick="window.open(this.href);return false;


LOGI NA STAREJ PRZEPŁYWCE

http://vaglog.pl/log-008_45103b.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-011_q5Z8Snf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-003_008_011_v9wF4x.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-003_ZKP1W0H.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log-004_M8z627.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Prośba o analizę logów SHARAN 99/AFN

: sob wrz 02, 2017 12:29
autor: wesol
Mozna powiedziec ze nie ma roznic. Znaczy sie obie przeplywki sprawne. Nie wiem czemu i w tych agr i afn tak jest ze w gornych partiach obrotowych (okolo 4000 obr) zawsze maf troszeczke obcina. Mozna by pokusic sie by to zniwelowac o wywiercenie malutkiego otworku w gardle przeplywki. Jednakze odczucia w zmianach beda znikome. Chyba ze auto modzone na grube moce powiedzmy 200 koni to wtedy tak.

Prośba o analizę logów SHARAN 99/AFN

: sob wrz 02, 2017 14:56
autor: Haki
Czyli wsio w Normie wesol, :pub:

Prośba o analizę logów SHARAN 99/AFN

: sob wrz 02, 2017 15:29
autor: wesol
Jedynie odrobinke mogloby byc lepiej ze sterowaniem turbiny. Poczatkowo zaraz jak wstaje turbo to przeladowuje 3 sekundy a pozniej odrobine brakuje powietrza. Moze zerknij do gruchy, przeropuj ja i elektrozaworek. Obadaj dzwignie WG czy chodzi bez oporu jak odepniesz ta gruszke. Mysle ze smialo to moglbys doprowadzic do perfekcji. Auto moze nie jest poerwszej mlodosci ale mogloby byc lepiej.