Statyczne
001 - http://vaglog.pl/log-001_jGH81.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_V9EvSLW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_56A7tqW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bassic Settings
000 - http://vaglog.pl/log-000_B11DqX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - http://vaglog.pl/log-003_EW8pgWY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_0SGiv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
003.008.011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_w9eud9.html" onclick="window.open(this.href);return false; / http://vaglog.pl/log-003_008_011_GFsg2C.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.010 - http://vaglog.pl/log-003_010_6e2p2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Błędy:
2 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 -
Readiness: N/A
Proszę o ocenę logów mk4 1.9 90km
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o ocenę logów mk4 1.9 90km
Problem rozwiązany
Co zrobiłem?
1. Rozruszanie sztangi (góra/dół) + WD40 około 50 x
2. Miałem luźny kruciec od pompy vaccum - który zakleiłem silikonem REINZ (do misy olejowej)
Samochód od nowa się narodził, egr zaczął działać , turbo wstało
Po "naprawie"
Dynamiczne:
003.008.011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_7g5Le9.html" onclick="window.open(this.href);return false; / http://vaglog.pl/log-003_008_011_y0Vv4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.010 - http://vaglog.pl/log-003_010_wKprC2J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Egr
003 - http://vaglog.pl/log-003_5R7P1B.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogłby ktoś się wypowiedzieć ? Czy jest w miarę OK ? Auto odżyło , wogóle inny samochód
Co zrobiłem?
1. Rozruszanie sztangi (góra/dół) + WD40 około 50 x
2. Miałem luźny kruciec od pompy vaccum - który zakleiłem silikonem REINZ (do misy olejowej)
Samochód od nowa się narodził, egr zaczął działać , turbo wstało
Po "naprawie"
Dynamiczne:
003.008.011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_7g5Le9.html" onclick="window.open(this.href);return false; / http://vaglog.pl/log-003_008_011_y0Vv4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.010 - http://vaglog.pl/log-003_010_wKprC2J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Egr
003 - http://vaglog.pl/log-003_5R7P1B.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogłby ktoś się wypowiedzieć ? Czy jest w miarę OK ? Auto odżyło , wogóle inny samochód
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości