Strona 1 z 2

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: czw lip 27, 2017 20:17
autor: pietera
Witam.
Jak w temacie,

Autko jakiś czas po czyszczeniu turbo, golfik trochę pomodzony :

0.216, przepływka wyłączona, brak kata, egr zaślepiony, program, n75 wyczyszczony, założony FMIC.
vacum pokazuje 0.9bara , przy gruszce 0.6. przewody podciśnienia ok (nowe).

Post zmieniony
13.08.17

Proszę o analizę logów (regulacja vnt) TDI ALH

: ndz sie 13, 2017 14:29
autor: pietera
Aktualnie nowa gruszka, n75 wyczyszczony (był urypany w rudej )
Ustawiona na nowo grucha i już jest lepiej 2 pomiary

http://vaglog.pl/log-011_6C9Y5a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ten poniżej 1 obrót wydłużyłem sztangę

http://vaglog.pl/log-011_2wjG9i2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czuć już tego niuta lecz mógłby sie lepiej zbierać.

Teraz pytanko :
W którą stronę kręcić (skrócić czy wydłużyć sztangę)? - wydaje mi się że wydłużyć - za duże % wysterowania n75..?
Jakieś logi jeszcze wykonać?
Bardzo proszę o odp.

Proszę o analizę logów (regulacja vnt) TDI ALH

: pn sie 28, 2017 17:47
autor: pietera
Nowy n75 pierburg i autko zauważalnie odżyło...
Nowy 0.11

http://vaglog.pl/log-011_7HC8L5.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Skrócę jeszcze sztangę, lecz dla czego to przeładowanie 2200-2500?

nowa grucha ze sklepu, n75 także, turbo było bdb wyczyszczone (sprawdzałem kilka dni temu - dźwignia chodzi idealnie)
Ile skrócić sztangę? czy już na aucie rególować na wyczucie bez logów?

EDIT : 30.08
Skróciłem o 1 obr ale chyba czuć że gorzej i... poniższy log:
http://vaglog.pl/log-011_1n5B08j.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ktoś coś?

Dodam , że po tym skróceniu mierzyłem vacuometrem przy jakim podciśnieniu sztanga jest wciągnięta -0,5 bara

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: pt wrz 08, 2017 15:56
autor: pietera
Autko nie jedzie nadal nowe logi lecz nie tylko 011

011 http://vaglog.pl/log-011_Cl444.html" onclick="window.open(this.href);return false;
01,011 http://vaglog.pl/log-010_011_BZChd7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003,008 http://vaglog.pl/log-003_008_6lonk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_908M6U.html" onclick="window.open(this.href);return false;


jeśli chodzi o vnt to już jest na max wydłużona sztanga i już w małym zakresie obr przeładowanie...
Lecz autko najlepiej ciągnęło gdy było przeładowanie ok 300mbar w zakresie ok 2500-3000rpm..? |Ktoś coś? Może korekcja softu się należy po montażu fmic ?

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: śr wrz 13, 2017 14:12
autor: rh.rally
Masz niedoładowanie na poziomie 100mbar, poza tym reszta ok, zloguj jeszcze pierwszy kanał, to będzie wiadomo jakie napięcie jest na nastawniku.

W jakim sensie auto nie jedzie? Jeśli sztanga jest wciągnięta przy -0,5b na maksa to jest ok.

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: pt wrz 15, 2017 18:49
autor: kamikaze.
Masz kolego jakieś wcześniejsze logi? Kto Ci czyścił turbo? Za N75 vac out fabrycznie podobno -0.7 bar, może coś z vacum pompą albo lekka nieszczelność w układzie, po czyszczeniu powinno sterować po mapie.

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: sob wrz 16, 2017 17:34
autor: pietera
Mam te które było robione przy mapowaniu softu. (Wrzucę wieczorem)
Sam czyściłem turbo. Wszystkie łopatki wypolerowane , bieżnia także na lustro... za n75 mam 0.6 bara a za vacum 0.9

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: sob wrz 16, 2017 20:14
autor: kamikaze.
Troszkę porozrzucany jest opis Twojego problemu. Opisz problem, po czym wystąpił itd. Wnioskuję, że dodany był FMIC i czyszcozne turbo. Nie wiem w jakiej kolejności i Po którym kroku wystąpił problem, A moze robione było wszystko na raz. Po dodaniu ładnych paru cm rur oraz większego intercoolera turbo będzie wstawać później. Możliwe, że trzeba dostosować do tego moda program, ale to już pytanie do Twojego tunera. Druga opcja to źle założony pierścień w turbo, o ile jest z ALH (tego nie opisałeś), bo jest tam taka możliwość. Zbierz wszystko do kupy i po kolei same konkrety :)

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: sob wrz 16, 2017 22:26
autor: pietera
http://vaglog.pl/log-001_008_011_97K1K7y.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Log po mapie.

Więc tak. Październik 2016 - wtryski 0.216 bosch. Troszkę pojeździłem i autko straciło na mocy... okazało się że przepływka lipna (robiłem podmianki niby trochę lepiej było lecz dalej golf nie jechał tak jak w momencie po założeniu wtrysków.) styczeń 2017 wizyta u tunera . przed mapą wyłączenie przepływki (lecz nie miałem porównania czy się polepszyło gdyż za jednym zamachem przepływka off i soft). po sofcie oczywiście na +.( Było wtedy -kilka stopni celsjusza)
maj 2017 zaczęły się notlaufy turbo wyczyszczone poprawiło się lecz nie za mało Wymiana gruszki na nówkę ze sklepu także było lepiej ( lipiec 2017 FMIC wyraźnie lepiej golf zaczął jechać) . ok miesiąca temu wymieniłem n75 na nówkę i od razu kopa dostał wg tego co było wcześniej(lepsza reakcja na gaz także) - Tak po tych czynnościach było coraz lepiej.

Teraz tak. gdy na full wydłużę sztangę przeładowanie jest w małym zakresie obr, lecz wtedy słabo ciągnie , wolna reakcja na gaz. a gdy gruszkę ustawię na aucie sugerując się tym gdy jedzie najlepiej- wtedy występuje przeładowanie w zakresie ok 2200-2800obr o ok 300 mbar.

https://zapodaj.net/c49ea80dcf2c5.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/eec28c3106d4c.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/599ece6a74ba8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Turbo ALH

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: ndz wrz 17, 2017 11:18
autor: kamikaze.
Czyli teraz chcesz tylko wyregulować sztange gruszki? Jeśli turbo wstaje w okolicach 2 tyś obrotów jest ok, zapytaj jeszcze swojego tunera czy po montażu FMIC trzeba coś poprawiać w sofcie, albo niech się tutaj ktoś wypowie, bo na pewno będzie się budził trochę później (może trzeba lekko zmienić mapę doładowania). Sam mam ALH i walczyłem nie raz z tematem doładowania, czasem magia się działa.. Oryginalne ustawienie gruszki w ALH to 87 mm Od środka otworu na sworzeń sterujący geometrią do czoła gruszki (sama gruszka bez tej blaszki, do której jest przykrecona). Lekkie przeładowanie będzie na pewno z racji tego, że są założone 0.216 I jest wirus, VNT15 to mała dmuchawka i potrafi momentalnie się rozbujać. Poza tym zauważyłem, że nawet pół obrotu dużo robi podczas regulacji gruszki. Spróbuj wyjąć i ustawić fabryczną długość, nie powinno być dużego przeładowania. A jeśli będzie się budziła późno to uderz do tunera. Szkoda męczyć turbinę, już 2.3 dla niej to sporo, ale wszystko zależy od stylu jazdy :)

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: ndz wrz 17, 2017 11:46
autor: pietera
Wyregulować i w sumie to przeładowanie zlikwidować -Ustawię gruchę na ten fabryczny wymiar i do tunera chyba się wybiorę. oczywiście konsultowałem to z nim i może coś dałoby radę zrobić. A po montażu fmic nie powinno być przypadkiem niedoładowania, a nie jak u mnie przeładowanie?
Jutro ustawię gruszkę na ten fabryczny wymiar i wrzucę logi dynamiczne ostatni raz tak dla wglądu...w przyszłym miesiącu do tunera i dam znać jak będzie po robocie.

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: ndz wrz 17, 2017 12:52
autor: kamikaze.
Wrzuć samą grupę 11 dynamicznie i statycznie BS też możesz zrobić. Powodzenia :pub:

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: wt wrz 19, 2017 18:52
autor: pietera
Nowe logi
Na tym 0.11 nawet dobrze sie zbierał od dołu :
http://vaglog.pl/log-011_JmHxcd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tutaj juz wszystkie na ustawionej gruszce na odległość fabryczną dla alh :

011 http://vaglog.pl/log-011_ByZ7Tzm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001 008 011 http://vaglog.pl/log-001_008_011_16O85.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 BS http://vaglog.pl/log-011_o8E0x.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Na ,,fabrycznym,, oczywiście gorzej jedzie...

Proszę o analizę logów Brak mocy TDI ALH

: wt wrz 19, 2017 20:23
autor: wesol
Z ludzmi jak z dziecmi. Po co na lusterko czyszczone? To nie chrom by sie chwalic polyskiem. Problem masz w turbinie. Przyczyn moze byc szereg od luzow na lopatkach po regulacji srubki stop czy chocby luz miedzy wirnikiem a muszla. Troszke pozno wstaje a za chcwile przeladowuje.