Analiza logów, seryjny AHF
: pn lip 24, 2017 22:00
Witam!
Korzystając z możliwości, jakie daje forum, chciałbym prosić forumowiczów o pomoc przy analizowaniu logów grup 001, 003, 004, 008, 010 oraz 011. W zasadzie na chwilę obecną chcę się skupić na grupach 003, 008 oraz 011, które zdają się mówić najwięcej o tym, dlaczego samochód jedzie jak powinien bądź też nie. Mea culpa, że te trzy nie są jeden obok drugiego.
Grupy 001, 003, 004:
http://vaglog.com/log-001_003_004_Z2diO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 008, 010, 011 (od STAMP 13.20, automat tak że trochę pokręciło):
http://vaglog.com/log-008_010_011_Zo1LF3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje własne obserwacje:
Grupa 011
Niedoładowania rzędu 100-500mbar, co z resztą jest komunikowane przez sporadyczny kod błędu o negatywnym odchyleniu ciśnienia doładowania.
Grupa 008
O ile dobrze rozumiem opis kolumny "IQ driver's req", to "wymagam" go na poziomie 10 do 40mg/str.
"IQ via RPM" wymaga 40mg/str, z odchyłami rzędu 2mg/str.
"IQ via MAF" do powyższego ma odchyły rzędu 17mg/str i od 2500obr/min. ta wartość spada do ~2mg/str.
Grupa 003
Zadane wartości w większości są większe, niż faktycznie osiągane. W przedziale obrotów od 2900 do 3500 ta różnica jest niewielka, co przykuło moją uwagę. Z tym, że od 2800obr/min. zadana wartość trzyma się 850mg/str, a niemalże przez cały czas logowania "duty cycle" trzyma się na poziomie 4,8% co rzekomo tyczy się zaworu EGR, ale nie potrafię tego jednoznacznie zinterpretować.
Zdaję sobie sprawę z tego, że logi nie są idealne, zatem jutro w razie potrzeby mogę ponowić wskazane grupy na potrzeby analizy
Pozdrawiam!
Korzystając z możliwości, jakie daje forum, chciałbym prosić forumowiczów o pomoc przy analizowaniu logów grup 001, 003, 004, 008, 010 oraz 011. W zasadzie na chwilę obecną chcę się skupić na grupach 003, 008 oraz 011, które zdają się mówić najwięcej o tym, dlaczego samochód jedzie jak powinien bądź też nie. Mea culpa, że te trzy nie są jeden obok drugiego.
Grupy 001, 003, 004:
http://vaglog.com/log-001_003_004_Z2diO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 008, 010, 011 (od STAMP 13.20, automat tak że trochę pokręciło):
http://vaglog.com/log-008_010_011_Zo1LF3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje własne obserwacje:
Grupa 011
Niedoładowania rzędu 100-500mbar, co z resztą jest komunikowane przez sporadyczny kod błędu o negatywnym odchyleniu ciśnienia doładowania.
Grupa 008
O ile dobrze rozumiem opis kolumny "IQ driver's req", to "wymagam" go na poziomie 10 do 40mg/str.
"IQ via RPM" wymaga 40mg/str, z odchyłami rzędu 2mg/str.
"IQ via MAF" do powyższego ma odchyły rzędu 17mg/str i od 2500obr/min. ta wartość spada do ~2mg/str.
Grupa 003
Zadane wartości w większości są większe, niż faktycznie osiągane. W przedziale obrotów od 2900 do 3500 ta różnica jest niewielka, co przykuło moją uwagę. Z tym, że od 2800obr/min. zadana wartość trzyma się 850mg/str, a niemalże przez cały czas logowania "duty cycle" trzyma się na poziomie 4,8% co rzekomo tyczy się zaworu EGR, ale nie potrafię tego jednoznacznie zinterpretować.
Zdaję sobie sprawę z tego, że logi nie są idealne, zatem jutro w razie potrzeby mogę ponowić wskazane grupy na potrzeby analizy
Pozdrawiam!