Strona 1 z 1

[inny] Analiza ALH niedoladowanie

: pt lip 21, 2017 00:39
autor: vwgolfabc
Witam, prosze o analize logow.
Pacjent Polo 1,9TDI silnik ALH turbo VNT15.
Od dluższego czasu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Blad 17958.
W tamtym roku przy dosc duzym obciazeniu cos strzelilo pod maska. Okazalo sie ze byla dziura w gumowej rurze na vacum pompie. Wymieniona zostala krotka guma.

Po dalszych diagnozach i logach podjalem sie wyjecia turbo i wyczyszczenia. Lopatki faktycznie byly zapieczone. Gruszka ma jeszcze twarda sprezyne i zasysala do gory sztange ( sprawdzone slabawa strzykawka).

Problem polega na tym ze po wyczyszczeniu turbo dalej jest niedoladowanie. Nizej wrzucam czesc logow. Zamienialem N18 z N75 samochod byl wtedy jak zwykle SDI.
Odpinalem przeplywiomierz ( po zlutowaniu wtyczki czujnika przy egr bylo slychac roznice w pracy silnika) i brak efektow.

Nie jestem pewny tego zaworka N75 oraz zastanawiam sie czy nie podkrecic troche sztangi od gruchy.
Jakies pomysly ?

Najlepsza szkoła jazdy - https://coreway.nyc/pl

[inny] Analiza ALH niedoladowanie

: sob lip 22, 2017 17:54
autor: kamikaze.
Cześć kolego, jak odpalisz samochócd cięgno gruszki opiera się o ogranicznik? Raczej brak podciśnienia na gruszce, albo jest Max rozkręcona. Ustaw sobie odległość od czoła gruszki do środka otworu na sworzeń dokładnie 87 mm (goła gruszka bez podstawy która przykręcasz do turbo). Widać wpada w tryb awaryjny przez niedoladowanie za kazdym razem. Jakieś objawy oprócz tego?