[inny] Analiza ALH niedoladowanie
: pt lip 21, 2017 00:39
Witam, prosze o analize logow.
Pacjent Polo 1,9TDI silnik ALH turbo VNT15.
Od dluższego czasu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Blad 17958.
W tamtym roku przy dosc duzym obciazeniu cos strzelilo pod maska. Okazalo sie ze byla dziura w gumowej rurze na vacum pompie. Wymieniona zostala krotka guma.
Po dalszych diagnozach i logach podjalem sie wyjecia turbo i wyczyszczenia. Lopatki faktycznie byly zapieczone. Gruszka ma jeszcze twarda sprezyne i zasysala do gory sztange ( sprawdzone slabawa strzykawka).
Problem polega na tym ze po wyczyszczeniu turbo dalej jest niedoladowanie. Nizej wrzucam czesc logow. Zamienialem N18 z N75 samochod byl wtedy jak zwykle SDI.
Odpinalem przeplywiomierz ( po zlutowaniu wtyczki czujnika przy egr bylo slychac roznice w pracy silnika) i brak efektow.
Nie jestem pewny tego zaworka N75 oraz zastanawiam sie czy nie podkrecic troche sztangi od gruchy.
Jakies pomysly ?
Najlepsza szkoła jazdy - https://coreway.nyc/pl
Pacjent Polo 1,9TDI silnik ALH turbo VNT15.
Od dluższego czasu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Blad 17958.
W tamtym roku przy dosc duzym obciazeniu cos strzelilo pod maska. Okazalo sie ze byla dziura w gumowej rurze na vacum pompie. Wymieniona zostala krotka guma.
Po dalszych diagnozach i logach podjalem sie wyjecia turbo i wyczyszczenia. Lopatki faktycznie byly zapieczone. Gruszka ma jeszcze twarda sprezyne i zasysala do gory sztange ( sprawdzone slabawa strzykawka).
Problem polega na tym ze po wyczyszczeniu turbo dalej jest niedoladowanie. Nizej wrzucam czesc logow. Zamienialem N18 z N75 samochod byl wtedy jak zwykle SDI.
Odpinalem przeplywiomierz ( po zlutowaniu wtyczki czujnika przy egr bylo slychac roznice w pracy silnika) i brak efektow.
Nie jestem pewny tego zaworka N75 oraz zastanawiam sie czy nie podkrecic troche sztangi od gruchy.
Jakies pomysly ?
Najlepsza szkoła jazdy - https://coreway.nyc/pl