Witam
Proszę o ocenę logów. Test zrobiony do ~4500 obrotów na 3 biegu. Podczas robienia testów po dojsciu do 4500 obrotów wrzuciłem bieg na LUZ to samochód zawył , obroty poszły na MAXA i samochód zgasł. Musiałem holować. Okazało się że zapowietrzył się układ paliwowy ,dlaczego tak się stało ? Myslalem że tak dałem mu w palnik, że już po silniku. Dodam, że po tym teście rano trochę bardziej trzęsie budą przez 2-3 sekundy, korekcje wtrysków się jakby pogorszyły po odpaleniu przez peirwsze 5s
Błędów w vagu brak (związanych z silnikiem)
Poniżej logi
http://vaglog.pl/log-011_003_008_mYQf1lP.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Test robiony pod kątem słabego przyspieszenia / brak mocy. Po teście wydaje mi się ,że jeszcze bardziej stracił na mocy -,- aż strach piłować nast razem tak silnik do takich obrotów nigdy więcej
Dziekuje wszystkim za pomoc
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r [update]
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r [update]
Ostatnio zmieniony wt cze 27, 2017 19:38 przez esselu, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r
Cześć
Żeby powiedzieć coś więcej zrób komplet logów jak w regulaminie. Bo z tego co widać, to się tam u Ciebie dzieje.
Turbo Ci nie wstaje, N75 jest zawieszony, przepływka też kiepsko, paliwa ścina Ci tyle że nie powinno Ci to jechać.
Przy tych dolnych logach coś się stało przy 4200 obrotów że nagle turbo dostało mega łyk powietrza (żeby było śmieszniej N75 cały czas ma wskazanie 92,4- czyli nić nie zareagował).
Żeby powiedzieć coś więcej zrób komplet logów jak w regulaminie. Bo z tego co widać, to się tam u Ciebie dzieje.
Turbo Ci nie wstaje, N75 jest zawieszony, przepływka też kiepsko, paliwa ścina Ci tyle że nie powinno Ci to jechać.
Przy tych dolnych logach coś się stało przy 4200 obrotów że nagle turbo dostało mega łyk powietrza (żeby było śmieszniej N75 cały czas ma wskazanie 92,4- czyli nić nie zareagował).
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r
dodam, że egr mam taki czysty ze az sam sie dziwie , że można mieć taki czysty egr (nie czyszczony) . Kropelki oleju tylko , zero nagaru , Czyżby turbo wogole nie pracowało ? a błędów nie ma żadnych powiązanych z tym faktem. Logi zrobię jak najszybciej jak w regulaminie i wrzucę raz jeszcze w prawidłowej postaci. Nie będę piłował do 4000+ bo znowu mi zgaśnie na expresówce i bedę musiał holować. Do 3500-3700 max
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r
Model samochodu Golf 4
Rodzaj silnika 1.9 TDI 90km
Rok produkcji: 2000
Test do 3 tys obrotów bo dalej nie chce iśc / za krótki odcinek drogi mam żeby wkręcić więcej
Logi:
Statyczne:
001 http://vaglog.pl/log-001_G8b5mw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_HH2VE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log-013_76mdlp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bassic Settings:
000 http://vaglog.pl/log-000_odmbw6a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log-003_RRs4O.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_0FEdzZh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
001.004 http://vaglog.pl/log-001_004_evfL9n2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.011 http://vaglog.pl/log-003_011_a6x49PH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011.010 http://vaglog.pl/log-011_010_ZOhik2E.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.008.011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_1ZV0R1i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo błędy:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Rodzaj silnika 1.9 TDI 90km
Rok produkcji: 2000
Test do 3 tys obrotów bo dalej nie chce iśc / za krótki odcinek drogi mam żeby wkręcić więcej
Logi:
Statyczne:
001 http://vaglog.pl/log-001_G8b5mw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_HH2VE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log-013_76mdlp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bassic Settings:
000 http://vaglog.pl/log-000_odmbw6a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 http://vaglog.pl/log-003_RRs4O.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_0FEdzZh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
001.004 http://vaglog.pl/log-001_004_evfL9n2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.011 http://vaglog.pl/log-003_011_a6x49PH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011.010 http://vaglog.pl/log-011_010_ZOhik2E.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003.008.011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_1ZV0R1i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo błędy:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r [update]
Wszystkie logi dynamiczne do poprawy , robione w trybie awaryjnym . Przed każdym logiem musisz ponownie uruchomić auto i wtedy logować. Teraz to nic nie widać bo sterownik w trybie awaryjnym.
Termostat - ok
Korekcje na 3 cylindrze słabiutko.
Kąt wtrysku do regulacji masz 42-45 zwiększyć do 50-55 , będzie żwawiej jechał i odpalał.
EGR - nie pracuje (zaślepiony uszkodzony.....)
Drugi błąd to nie osiągnięte ciśnienie doładowania - sprawdź wężyki, rury , zawór N75 itd.
Termostat - ok
Korekcje na 3 cylindrze słabiutko.
Kąt wtrysku do regulacji masz 42-45 zwiększyć do 50-55 , będzie żwawiej jechał i odpalał.
EGR - nie pracuje (zaślepiony uszkodzony.....)
Sprawdź w liczniku czy masz jakieś błędy (017) , jeśli błąd dał się skasować wszystko ok.esselu pisze:18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Drugi błąd to nie osiągnięte ciśnienie doładowania - sprawdź wężyki, rury , zawór N75 itd.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Proszę o ocenę logów MK4 1.9 TDI 90km 2000r [update]
18062 nie da się skasować, ale możliwe że temu bo mam błąd czujnika oleju który zamierzam niedługo wymienić , jak wymienie to może i ten zniknie. EGR nie mam zaślepionego , ale ostatnio odpiąłem od niego gruby wężyk i jest czysty jak łza wiec napewno nie pracuje a dlaczego to nie wiem, da rade ten kąt wtrysku poprawić bez kanału samemu od góry ? 3 wtrysk na stół probierczy ? Czy EGR ma powiązanie z N75 ? Przepływomierzem ? Może dlatego nie pracuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości