Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
: pn cze 26, 2017 15:25
Witam.
Mam mały problem z moim mk4.
Możliwe, że powielam temat, lecz obczytałem wiele postów na różnych forach i zdania są tak podzielone, opcji wydaje sie byc tak wiele, że teoretycznie najprościej byloby zmienić auto, tak wiec zależałoby mi na konkretach.
Chodzi dokladnie o zapalający sie srednio co 100 km CHECK ENGINE..
Po podpięciu pod VAG'a otrzymałem takie komunikaty :
16555 - Fuel Trim Bank 1 : System Too Lean
P0171 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim Bank 1 (Mult) System too Lean
P1128 - 35 - 00 - -
Wiem, ze to chodzi o sonde oraz z tego co wyczytałem o mieszanke, chcialbym wiedzieć co moge z tym zrobić, czy jeżdżenie z tymi błedami przez dluższy czas może zaszkodzic silnikowi oraz czy błedy te są ze sobą powiązane.
Na tą chwilę nic z autem się nie dzieje, pali bez problemu, trzyma obroty zarówno na rozgrzanym jak i na zimnym silniku.
Mam mały problem z moim mk4.
Możliwe, że powielam temat, lecz obczytałem wiele postów na różnych forach i zdania są tak podzielone, opcji wydaje sie byc tak wiele, że teoretycznie najprościej byloby zmienić auto, tak wiec zależałoby mi na konkretach.
Chodzi dokladnie o zapalający sie srednio co 100 km CHECK ENGINE..
Po podpięciu pod VAG'a otrzymałem takie komunikaty :
16555 - Fuel Trim Bank 1 : System Too Lean
P0171 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim Bank 1 (Mult) System too Lean
P1128 - 35 - 00 - -
Wiem, ze to chodzi o sonde oraz z tego co wyczytałem o mieszanke, chcialbym wiedzieć co moge z tym zrobić, czy jeżdżenie z tymi błedami przez dluższy czas może zaszkodzic silnikowi oraz czy błedy te są ze sobą powiązane.
Na tą chwilę nic z autem się nie dzieje, pali bez problemu, trzyma obroty zarówno na rozgrzanym jak i na zimnym silniku.