Po regeneracji turbo brak mocy do 2200-2400
: sob maja 27, 2017 12:20
Witam
Pacjentem jest Golf 4 ASZ. Zregenerowałem turbo z racji, że puszczała sporo oleju i koło 4 tys obrotów łapała tryb awaryjny. Po regeneracji auto nie jedzie do 2200-2400 zależy jaki bieg. Nawet jak już jedzie to nie tak jak przed regeneracją a po 3 tys. obrotów znowu jedzie słabiej ale trybu awaryjnego nie łapie. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Serwis w którym regenerowałem turbo ( Max Turbo Olsztyn) Twierdzi, że turbo jest dobrze zregenerowane i pod wątpliwość stawia wtryski, że to one są winne. Wtryski jednak moim zdaniem nie mają tu nic do rzeczy, bo jak turbo nie dmuchnie to i paliwa nie podleje tyle co trzeba a wtryski moim zdaniem są w dobrej kondycji. Podmieniane w ramach diagnostyki były: przepływomierz, n75, czujnik ciśnienia doładowania oraz vacum pompa. Po podmianach tych części 0 poprawy. Dolot oraz wężyki podciśnienia też sprawdzone, więc jedynie co mi przychodzi na myśl to źle zregenerowane turbo garrett GT1749VA. Na niskich obrotach jest za małe ciśnienie i u góry też rewelacji nie ma, przepływka za mało podaje ale na nowej jest tak samo. EGR jest zaślepiony. Proszę o jakieś wskazówki bądź uwagi. Niżej logi grupy 003 i 011 oraz statycznie 013,018,023 dla potwierdzenia, że pompki są w dobrej kondycji.
Pozdrawiam
http://vaglog.pl/log-003_011_544x3P2.html
http://vaglog.pl/log-013_018_023_7I6iq5.html
Pacjentem jest Golf 4 ASZ. Zregenerowałem turbo z racji, że puszczała sporo oleju i koło 4 tys obrotów łapała tryb awaryjny. Po regeneracji auto nie jedzie do 2200-2400 zależy jaki bieg. Nawet jak już jedzie to nie tak jak przed regeneracją a po 3 tys. obrotów znowu jedzie słabiej ale trybu awaryjnego nie łapie. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Serwis w którym regenerowałem turbo ( Max Turbo Olsztyn) Twierdzi, że turbo jest dobrze zregenerowane i pod wątpliwość stawia wtryski, że to one są winne. Wtryski jednak moim zdaniem nie mają tu nic do rzeczy, bo jak turbo nie dmuchnie to i paliwa nie podleje tyle co trzeba a wtryski moim zdaniem są w dobrej kondycji. Podmieniane w ramach diagnostyki były: przepływomierz, n75, czujnik ciśnienia doładowania oraz vacum pompa. Po podmianach tych części 0 poprawy. Dolot oraz wężyki podciśnienia też sprawdzone, więc jedynie co mi przychodzi na myśl to źle zregenerowane turbo garrett GT1749VA. Na niskich obrotach jest za małe ciśnienie i u góry też rewelacji nie ma, przepływka za mało podaje ale na nowej jest tak samo. EGR jest zaślepiony. Proszę o jakieś wskazówki bądź uwagi. Niżej logi grupy 003 i 011 oraz statycznie 013,018,023 dla potwierdzenia, że pompki są w dobrej kondycji.
Pozdrawiam
http://vaglog.pl/log-003_011_544x3P2.html
http://vaglog.pl/log-013_018_023_7I6iq5.html