Prośba o interpretację błędów
: ndz maja 21, 2017 20:23
Witam,
Jestem posiadaczem BORA 2.0 benz o oznaczeniu silnika AQY. Ostatnio podczas jazdy zapalił mi sie check engine, po chwili zgasł i znów sie zapalił, więc pierwsze co podłączenie pod kompa, no i wyskoczyły mi poniższe błędy. Mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu problemu?
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected (odłączyła sie rurka z pompy powietrza wtórnego, myśle że to mogłobyć przyczyną wywalenia błedu)
P0411 - 35-00 - -
16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit (Ten błąd wyskoczył przeze mnie, ponieważ odpiąłem kostke od zaworu, który klekotał jak silnik diesla..)
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
Czy te błędy są powiązane z błędem Sondy lambda? Dodam że dziś po sprawdzeniu ponownie wyskoczyły błędy:
16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
Auto zaczęło dziwnie pracować, raz klekocze, raz nierówno chodzi, obroty delikatnie faluja, z wydechu zaczęło tak jakby bulgotać, i raz na jakiś czas zaworek N80 "klekocze", "cyka" . Poczytałem o tym zaworku, sprawdziłem go VAGiem i mimo glosnej pracy niby dziala i jest ok.
Jestem posiadaczem BORA 2.0 benz o oznaczeniu silnika AQY. Ostatnio podczas jazdy zapalił mi sie check engine, po chwili zgasł i znów sie zapalił, więc pierwsze co podłączenie pod kompa, no i wyskoczyły mi poniższe błędy. Mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu problemu?
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected (odłączyła sie rurka z pompy powietrza wtórnego, myśle że to mogłobyć przyczyną wywalenia błedu)
P0411 - 35-00 - -
16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit (Ten błąd wyskoczył przeze mnie, ponieważ odpiąłem kostke od zaworu, który klekotał jak silnik diesla..)
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
Czy te błędy są powiązane z błędem Sondy lambda? Dodam że dziś po sprawdzeniu ponownie wyskoczyły błędy:
16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
Auto zaczęło dziwnie pracować, raz klekocze, raz nierówno chodzi, obroty delikatnie faluja, z wydechu zaczęło tak jakby bulgotać, i raz na jakiś czas zaworek N80 "klekocze", "cyka" . Poczytałem o tym zaworku, sprawdziłem go VAGiem i mimo glosnej pracy niby dziala i jest ok.