Witam, mam problem z przeładowaniem, pacjent Golf 4 z silnikiem ATD
Wymieniłem gruszkę stara się zardzewniała i rozszczelniła,
Geometria działa w porządku bez zacinania na całej długości, nawet przy podpiętej gruszce, nie ma większego problemu aby ja wcisnąc do ogarnicznika
Turbo przeładowuje, gruszkę regulowałem już w różnych pozycjach, początkowo ustawiłem ją tak jak oryginalną lecz była sztanga zdecydowanie za krótka, więc ją wydłużałem, potem skracałem niestety bez efektu, dodaję logi:
http://vaglog.pl/log-010_202Vig4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_bziVa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-008_010_eL71qLj.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Przeładowanie, geometria działa poprawnie ATD
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Przeładowanie, geometria działa poprawnie ATD
Jak są haczenia niewielkie to nie wyczujesz tego na postoju i tyle, jeśli sztanga gruszki jest w miarę poprawnie ustawiona to turbo na stół.
Jeśli to garrett to czyścić szlifować, jeśli kkk to lipa bo tam sie mechanizm wyrabia.
Jeśli to garrett to czyścić szlifować, jeśli kkk to lipa bo tam sie mechanizm wyrabia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości