Strona 1 z 2
Prośba o analize logów
: sob kwie 29, 2017 16:45
autor: Duchu
Bora AJM + turbo ASZ. Program byl robiony jeszcze dla turba z AJM.
Czyzby przeplywka i egr umieraly?
http://vaglog.pl/log-003_008_010_1CU270.html
http://vaglog.pl/log-003_008_013_tFH7u.html
http://vaglog.pl/log-003_010_011_rIV5fK.html
Logi robione na drodze pod gorke(takie bezpieczne mozliwosci wykonania ich)
Prośba o analize logów
: ndz kwie 30, 2017 23:33
autor: wesol
Slabe te logi. Robione chyba na 2 lub 3 biegu. Duze odstepy sa bo co 300 i nawet 350 obr. Zrob osobno 011 na 4 biegu. I tak samo 003.
Watepnie to chyba turbo szaleje.
Prośba o analize logów
: pn maja 01, 2017 21:17
autor: Duchu
Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
Re: Prośba o analize logów
: pn maja 01, 2017 22:18
autor: rotkeh
Duchu pisze:Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
Zanim te logi zacznie robić to niech poczyta jak je wykonać , bo głaskanie pedału na nic się zda i zaś logi do
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
A EGR pracuje .
Re: Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 15:43
autor: Duchu
rotkeh pisze:Duchu pisze:Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
Zanim te logi zacznie robić to niech poczyta jak je wykonać , bo głaskanie pedału na nic się zda i zaś logi do
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
A EGR pracuje .
Brak bezpiecznej drogi i sam to musiało to tak wyjsc.
Dziś powinno być lepiej:
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-013_803pO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_9PuC0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_WS75AH7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-003_011_2I9q0MU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_pZCSy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_54rxC68.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_004_0KxD3K.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_bVkVC7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_6W9x3PY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-008_sD90K.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_LLPe9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_9D2N9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o ocene
Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 16:52
autor: Acnee
nie jestem specjalista ale to co na pierwszy rzut oka mi się pokazało to ze robisz logi do 3300 obr .. poczytaj jak zrobic prawicdlowe logi. ( logujemy do 4200 minimum )
w grupie 008 pokazuje ze ograniczenie dymienia swiruje : co znaczy ze przepływka może być walnięta masz tu link pocztaj odnosnie tego
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 17:16
autor: wesol
Przeplywka jest okej. Problemem jest turbo lub gruszka. Przeladowuje troche i widac ze ecm nie radzi sobie z tym. Wysterowanie na poziomie 95%czyli zerowe podcisnienie na gruche a i tak turbo daje za duzo o 200 mbar. Czyli troszke odpuscilo na geometrii ale jeszcze za malo. Moze gruszka podrdzewiala jest a moze troszke sie geo przycina. Napewno nie stoi deba tylko troche sie zacina w pewnej pozycji. Bywa tak czesto i pare razy tak juz mialem i robilem.
A i logi dobrze wykonane i nie trzeba zawsze cisnac do 4500 obr. Wazne ze ladnie do dolu i sa wspolnie z 003 i 008 i 010 i jest tez osobno by byl pelen obraz.
Re: Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 17:27
autor: Duchu
Dziękuje za konkretne odpowiedzi
Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 20:19
autor: wesol
Podmien n75 nawet z tym od egr n18
Re: Prośba o analize logów
: śr maja 03, 2017 20:36
autor: Duchu
TAk zrobie
tylko dopiero w weekend...
Prośba o analize logów
: ndz maja 14, 2017 13:56
autor: Duchu
Logi po podmianie n75 z n18
http://vaglog.pl/log-003_008_010_GY6B4O1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_p5H5k.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Prośba o analize logów
: ndz maja 14, 2017 17:43
autor: wesol
Przeladowuje. Albo turbo ma nadal skopana geometrie albo cos z gruszka.
Prośba o analize logów
: ndz maja 14, 2017 20:11
autor: rotkeh
Duchu pisze:Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
Czyli mamy rozumieć że wcześniej siedziało turbo od AJM a teraz kolega włożył od ASZ
Jeśli tak to raczej problem leży w programie. Ja pokażę Ci dla porównania mapę N75 dla silnika AJM i ASZ ,a Ty wyciągnij wnioski czy będzie to chodzić tak samo. (Nie wiemy co masz w mapie N75 po podniesieniu mocy). Tak że jeśli mam rację to bez korekty mapy N75 nie bardzo to będzie chodzić. Można by było próbować podłożyć mapę N75 od ASZ.
Prośba o analize logów
: ndz maja 14, 2017 20:24
autor: wesol
Nie ma nic to do gadania. Turbo asz i ajm sa niemal identyko. Moze nawet wpakowac i arl i bedzie chodzic. Ja w swoim zapakowalem gtb2056vl i chodzilo to prawie identycznie jak seria.
To ze nowe turbo nie znaczy ze nie zlezale na magazynie i w srodku korozji nie ma.