logi statyczne 1.9 TDI ALH 90kM coś się popsuło???
: sob kwie 08, 2017 16:39
Bardzo proszę o an analizę logów statycznych
Statyczny:
Grupa 08:
http://vaglog.pl/log-000_560pt5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_Ivsq14T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_nNv4Q.htmL" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_i10lq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-013_8YuFdqg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 04:
http://vaglog.pl/log-000_83X44.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_tzyG7L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_X4cbo8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_M7G763.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Podczas wykonywania logów dynamicznych coś się stało bo silnik dostał bardzo wysokich obrotów tj. 5400obr/min po czym zgasł, od tej pory dziwnie pracuje.
sprawdziłem kat wtrysku i jest od 48 do 52, wyczyściłem EGR i nie jest to chyba jego wina bo gdy pociągnę strzykawka powietrze to zawór od spalin podnosi się.
Nie wiem jak sprawdzić N18 uzwojenie ma 16omów, a może jest zapchany gdzieś w środku???
Nie piszemy postów używając wielkich liter.
Statyczny:
Grupa 08:
http://vaglog.pl/log-000_560pt5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_Ivsq14T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_nNv4Q.htmL" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_i10lq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-013_8YuFdqg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 04:
http://vaglog.pl/log-000_83X44.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_tzyG7L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_X4cbo8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_M7G763.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Podczas wykonywania logów dynamicznych coś się stało bo silnik dostał bardzo wysokich obrotów tj. 5400obr/min po czym zgasł, od tej pory dziwnie pracuje.
sprawdziłem kat wtrysku i jest od 48 do 52, wyczyściłem EGR i nie jest to chyba jego wina bo gdy pociągnę strzykawka powietrze to zawór od spalin podnosi się.
Nie wiem jak sprawdzić N18 uzwojenie ma 16omów, a może jest zapchany gdzieś w środku???
Nie piszemy postów używając wielkich liter.