Strona 1 z 1

Proszę o ocene logów

: ndz mar 26, 2017 19:38
autor: greggregorros
Auto ma chwilowe braki mocy i co jakiś czas odcina turbo i auto głośniej chodzi nieraz pomaga zgaszenie i odpalenie błędy takie jak na zdjeciu. Dodam że mam zaślepiony egr
011 Dynamiczny 2 próby
http://vaglog.pl/log-011_PSK6pL5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_3atApLh.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Basic 003 i 004
http://vaglog.pl/log-003_9l0ER.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_2lG6cJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I po kolei statyczne
http://vaglog.pl/log-001_obbeU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_MR16987.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_uD6E9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-013_e8fm2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_8ULJZb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-023_s2SM4.html" onclick="window.open(this.href);return false;Obrazek
Po sprawzeniu wuelu rzeczy zauważyłem kable stykające się przy zaworze n108. po zaizolowaniu kabli dało się usunąć błąd , auto nagle ożyło lecz czasem wskoczy błąd 00575. intake manifold pressure. wtedy auto bije max 2bar a jak błędu nie ma nawet 2500, zamiast zaworu n75 mam ten od egr