Alhambra 2.0 BRT

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Alhambra 2.0 BRT

Post autor: lwlw » wt mar 21, 2017 11:40

Witam,
jest sobie taka Alhambra BRT, która czasem sobie poszarpuje przy przyspieszaniu. W sterowniku nie miała żadnych błędów zapisanych. Wiem, że logi nie są kompletne, ale może jest ktoś w stanie coś wywnioskować na podstawie grupy 3 i 11.
Czym mogą być spowodowane takie duże wartości z przepływki (dziura?), a przede wszystkim te wahania - raz tak, raz tak? Co ciekawe wysterowanie N75 (czy jaki tam jest numer zaworu w tym silniku) spada niemal do zera właśnie wtedy, gdy przepływka idzie na maxa.
A, tu już jest chyba inne strowanie turbiny, ale nieważne - chodzi mi o te wahania.

W logu są trzy przejazdy - drugi od 21 sekundy, trzeci od 32. Dwa na trójce, trzeci zdaje się na czwórce.

http://vaglog.pl/log-003_011_BYeCDb.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Alhambra 2.0 BRT

Post autor: rotkeh » śr mar 22, 2017 21:50

Wszystko wskazuje na dziurę sprawdź szczelność połączeń od turbo do kolektora ssącego (intercooler też do sprawdzenia po drodze).


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Alhambra 2.0 BRT

Post autor: lwlw » czw mar 23, 2017 14:51

Jak to najlepiej sprawdzić?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości