Prośba o ocenę logów TDI ALH + 0.216
: sob mar 11, 2017 22:16
Pacjent: Golf IV 1.9 TDI ALH, rok 1998.
Modyfikacje: OCT, wycięty katalizator, EGR odłączony (zaślepiony wężyk oraz blaszka), wtryskiwacze 0.216 (nowe końcówki).
W sterowniku silnika widnieje błąd 1117 - Sygnał obciążenia z zacisku alternatora.
Problem: Późne "wstawanie" turbosprężarki. Aktualnie na zimnym silniku przegazowanie skutkuje jasnym dymkiem, czuć niespalone paliwo, kiedy temperatura chociaż trochę się podniesie, zero dymu, czarnego również.
Witam, opiszę problem od samego początku. Autko wpadało w tryb awaryjny, zrobione zostały wtedy logi dynamiczne grupi 11:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_3Q1Et.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ładnie wstaje, ale przeładowuje. Postanowiłem wtedy wykorzystać wolny czas, wziąłem się za czyszczenie turbosprężarki i dodatkowo za montaż 0.216 i wycięcie katalizatora.Po tych zabiegach pierwsze wrażenia super, pod nogą dużo więcej. Jednak po kilku km zauważyłem, że autko nie zbiera się już tak ochoczo na niskich obrotach. Standardowo po wymianie wtrysków redukcja dawki na okolice 3.7, regulacja kąta na okolice 60 st, wcześniej ok 40. Po przejechaniu dłuższej trasy zauważyłem ubytek oleju, spore ilości w wężu przed kolektorem dolotowym i zdecydowałem się na regenerację turbiny.
Logi grupy 11 przed regeneracją (sprawdzałem głównie "wstawanie" turbiny):
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_sLHX91X.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011 BS: http://vaglog.pl/log-011_NrcTI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oto zestaw logów aktualnych po regeneracji:
Statyczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_QCsFI2o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_bQE734T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_AcP51N.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne BS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_C1yP38z.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_46s5r6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_ix1xk.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dziwnie się zapisało, poprawny zapis w niższej częsci.
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_p3Q1r2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_4km4F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_umpA8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_2hs06C.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_HCtlqG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_XR5jK7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Ll54A.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011 po zmostkowaniu wężyków VAC i OUT idąchych do N75: http://vaglog.pl/log-011_wMX592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-004_001_aNoQhZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_2b917s3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_6Yd9lN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_008_w4314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za sugestie.
Modyfikacje: OCT, wycięty katalizator, EGR odłączony (zaślepiony wężyk oraz blaszka), wtryskiwacze 0.216 (nowe końcówki).
W sterowniku silnika widnieje błąd 1117 - Sygnał obciążenia z zacisku alternatora.
Problem: Późne "wstawanie" turbosprężarki. Aktualnie na zimnym silniku przegazowanie skutkuje jasnym dymkiem, czuć niespalone paliwo, kiedy temperatura chociaż trochę się podniesie, zero dymu, czarnego również.
Witam, opiszę problem od samego początku. Autko wpadało w tryb awaryjny, zrobione zostały wtedy logi dynamiczne grupi 11:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_3Q1Et.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ładnie wstaje, ale przeładowuje. Postanowiłem wtedy wykorzystać wolny czas, wziąłem się za czyszczenie turbosprężarki i dodatkowo za montaż 0.216 i wycięcie katalizatora.Po tych zabiegach pierwsze wrażenia super, pod nogą dużo więcej. Jednak po kilku km zauważyłem, że autko nie zbiera się już tak ochoczo na niskich obrotach. Standardowo po wymianie wtrysków redukcja dawki na okolice 3.7, regulacja kąta na okolice 60 st, wcześniej ok 40. Po przejechaniu dłuższej trasy zauważyłem ubytek oleju, spore ilości w wężu przed kolektorem dolotowym i zdecydowałem się na regenerację turbiny.
Logi grupy 11 przed regeneracją (sprawdzałem głównie "wstawanie" turbiny):
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_sLHX91X.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011 BS: http://vaglog.pl/log-011_NrcTI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oto zestaw logów aktualnych po regeneracji:
Statyczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_QCsFI2o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_bQE734T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_AcP51N.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne BS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_C1yP38z.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_46s5r6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_ix1xk.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dziwnie się zapisało, poprawny zapis w niższej częsci.
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_p3Q1r2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_4km4F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_umpA8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_2hs06C.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_HCtlqG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_XR5jK7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Ll54A.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011 po zmostkowaniu wężyków VAC i OUT idąchych do N75: http://vaglog.pl/log-011_wMX592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-004_001_aNoQhZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_2b917s3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_6Yd9lN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_008_w4314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za sugestie.