Ocena logów 1.8t AGU, niski boost
: sob sty 21, 2017 19:23
Hej,
Rzućcie okiem na logi dynamiczne mojego agu.
Problem mam taki że zero błędów na VAGu a ciśnienie doładowanie zmierzone mam ok 0,4bar czyli troche mało.
Po odpięciu i zaślepieniu N75 ciśnienie zaraz po dodaniu gazu skacze ponad 1bar, komputer je obcina i tak w kółko ale przez moment golf zbiera sie super.
Zawór DV mam za Audi S3-sprawdzony, N75 nowy oryginał, zaworek odmy szczelny dolot również szczelny( chyba że jednak nie), przepustnica wyczyszczona zaadaptowana, świece nowe
Pytanie gdzie boli mojego golfa?
Dynamiczny:
Dynamiczny:
Grupy 002, 007: http://vaglog.pl/log-002_007_5o134t.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Grupy 002, 013: http://vaglog.pl/log-002_013_4c2A4o.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Grupy 002, 025: http://vaglog.pl/log-002_025_0qYI18d.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Z góry dzięki za zainteresowanie.
Rzućcie okiem na logi dynamiczne mojego agu.
Problem mam taki że zero błędów na VAGu a ciśnienie doładowanie zmierzone mam ok 0,4bar czyli troche mało.
Po odpięciu i zaślepieniu N75 ciśnienie zaraz po dodaniu gazu skacze ponad 1bar, komputer je obcina i tak w kółko ale przez moment golf zbiera sie super.
Zawór DV mam za Audi S3-sprawdzony, N75 nowy oryginał, zaworek odmy szczelny dolot również szczelny( chyba że jednak nie), przepustnica wyczyszczona zaadaptowana, świece nowe
Pytanie gdzie boli mojego golfa?
Dynamiczny:
Dynamiczny:
Grupy 002, 007: http://vaglog.pl/log-002_007_5o134t.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Grupy 002, 013: http://vaglog.pl/log-002_013_4c2A4o.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Grupy 002, 025: http://vaglog.pl/log-002_025_0qYI18d.html" onclick="window.open(this.href);return false; (21.01.17)
Z góry dzięki za zainteresowanie.