1.9TDI AHF seria Prośba o analizę logów
: wt lis 22, 2016 23:08
Witam,
mam problem z moim AHF 110km, 1997 rok. Auto w okolicach 3200-3300 rpm łapie notlaufa - błąd 575.
logi statyczne :
003 - http://vaglog.pl/log-003_8fHYxY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.pl/log-008_jgZ6g7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.pl/log-010_r3vqms.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.pl/log-011_254EU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_t1sII7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
logi BS:
003 - http://vaglog.pl/log-003_42D54o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_oYhzPKM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.pl/log-011_z0x1G9m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
logi dynamiczne:
003,008,011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_IU0euK.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008,013,019 - http://vaglog.pl/log-008_013_019_d9YjH1j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001,004,021 - http://vaglog.pl/log-001_004_021_1SM7L45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne robiłem do momentu złapania notlaufa, jeśli one nie wystarczą jutro zrobię do 4000rpm.
Na logach widać, że turbo ładuje o wiele za dużo oraz to, że przepływka w całym zakresie zawyża wartości również o znaczną ilość.
Gruszka wymieniana jakies 20 000km temu, auto od czasu do czasu łapało tryb awaryjny ale było to bardzo sporadyczne i przywiązywałem do tego zbyt dużej wagi, może jest źle wyregulowana?
Czy przepływka ma wpływ na wysokie ciśnienie doładowania?
W BS 011 wartości zmieniają się nieznacznie, czyli pewnie geometria stoi. czy moje obawy się potwierdzają i suszarka będzie musiała wylądować na stole?
Czy możliwe jest uszkodzenie czujnika ciśnienia doładowania i stąd te problemy, bo jakies 5000km temu był wymieniany na oryginalną używkę.
Pozdrawiam
mam problem z moim AHF 110km, 1997 rok. Auto w okolicach 3200-3300 rpm łapie notlaufa - błąd 575.
logi statyczne :
003 - http://vaglog.pl/log-003_8fHYxY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.pl/log-008_jgZ6g7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.pl/log-010_r3vqms.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.pl/log-011_254EU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_t1sII7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
logi BS:
003 - http://vaglog.pl/log-003_42D54o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_oYhzPKM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.pl/log-011_z0x1G9m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
logi dynamiczne:
003,008,011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_IU0euK.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008,013,019 - http://vaglog.pl/log-008_013_019_d9YjH1j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001,004,021 - http://vaglog.pl/log-001_004_021_1SM7L45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne robiłem do momentu złapania notlaufa, jeśli one nie wystarczą jutro zrobię do 4000rpm.
Na logach widać, że turbo ładuje o wiele za dużo oraz to, że przepływka w całym zakresie zawyża wartości również o znaczną ilość.
Gruszka wymieniana jakies 20 000km temu, auto od czasu do czasu łapało tryb awaryjny ale było to bardzo sporadyczne i przywiązywałem do tego zbyt dużej wagi, może jest źle wyregulowana?
Czy przepływka ma wpływ na wysokie ciśnienie doładowania?
W BS 011 wartości zmieniają się nieznacznie, czyli pewnie geometria stoi. czy moje obawy się potwierdzają i suszarka będzie musiała wylądować na stole?
Czy możliwe jest uszkodzenie czujnika ciśnienia doładowania i stąd te problemy, bo jakies 5000km temu był wymieniany na oryginalną używkę.
Pozdrawiam