Strona 1 z 3

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:12
autor: MARCIN38
Witajcie. Zerknął by ktoś na moje logi i powiedział co jest nie tak? Jak będą potrzebne jeszcze jakieś logi to mogę jutro zrobić. Miałem mieć wyczyszczoną geometrie a okazało się że koleś nic nie wyczyścił tylko umył, pojechałem na reklamacje to mówił że wymieni całą geometrie i będe miał spokój na lata, zgodziłem się. Już widziałem że było ruszane coś przy ograniczniku i długości gruszki bo był inna farba. Po paru kilometrach złapał tryb awaryjny. Wyjąłem po raz trzeci turbine rozebrałem a tam wszystko stare, pojechałem do niego kase oddał i wyczyściłem sam, teraz narazie nic się nie przycina chodzi lekko sztanga na zapalonym silniku góra dół. Przed czyszczeniem samochód jechał lepiej niż teraz. Wykręciłem ogranicznik całkowicie i wkręciłem go do momentu aż zaczyna podnosić się sztanga a gruszke założyłem na zero. Teraz gdy sztanga opiera się o ogranicznik na wacumetrze pokazuje 0,50bar.
http://vaglog.pl/log-000_E2144q0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-000_9065w.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_R1o4VM4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_62xv6v.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_7w98VBt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_lk80d8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_RgV8R.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_eHToV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_43QhPY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_8F1t598.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_K2EQ8D.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_y03aDiK.html" onclick="window.open(this.href);return false;

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:19
autor: italiano_83
Egr nie działa, albo jest zaślepiony.,
Niską masz zmianę ciśnień w trybie bs 011.
Geometria nadal nie działa płynnie widać ciśnienie doładowania się buja, masz jeszcze zapas na wysterowaniu n75 - normalnie poradziłbym abyś skrócił sztangę, ale przy takim doładowaniu będziesz miał jeszcze większe bosty na dole.

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:28
autor: MARCIN38
Zgadza się egr zaślepiony, a ja teraz próbuje ustawić zderzak i gruszke.
To co mam zaryzykować i skrócić gruszke i zrobić logi a czy myślisz że jeszcze gdzieś się zmienna przycina?

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:30
autor: italiano_83
Widać, że ciśnienie doładowania nie jest sterowane płynnie - są skoki doładowania i spadki, możesz skrócić sztangę z pół obrotu i ponowić loga 011 dynamicznego, jeśli był ruszany zderzak to może być teraz problem z ponownie poprawnym jego ustawieniem.

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:36
autor: MARCIN38
Ok jutro skróce o pół obrotu i zrobie loga.
A jak nie będzie poprawy to wyciągne czwarty raz (1 godz roboty).
A reszta może być?

seat leon ahf

: pt lis 18, 2016 21:39
autor: italiano_83
Kąt wtrysku, termostat, dawka paliwa ok.

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 18:36
autor: MARCIN38
lekko podkręciłem gruszke
http://vaglog.pl/log-011_8mrVm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak skruciłem to było tak ale nie zapisał mi się log więc przepisałem recznie
1470,1734.0,1224.0,32,7,,,,,,,,
1554,1764.6,1346.4,24.7,,,,,,,,
1638,1805.4,1499.4,36.3,,,,,,,,
1743,1836.0,1642.2,42.6,,,,,,,,
1848,1907.4,1795.2,47.8,,,,,,,,
1953,1948.2,1938.0,54.2,,,,,,,
2058,1948.2,2060.4,59.8,,,,,,,,,
2163,1948.2,2172.6,66.5,,,,,,,,
2268,1948.2,2274.6,72.9,,,,,,,
2373,1948.2,2246.0,80.5,,,,,,,
2478,1948.2,2407.2,87.3,,,,,,,
2583,1948.2,2437.8,91.6,,,,,,,
2688,1948.2,2417.4,94.0,,,,,,,
2772,1948.2,2366.4,93.6,,,,,,,
2856,1948.2,2325.6,94.0,,,,,,,
2961,1948.2,2274.6,94.0,,,,,,,
3045,1948.2,2233.8,94.0,,,,,,,
3150,1948.2,2233.8,94.0,,,,,,,
3255,1948.2,2213.4,94.0,,,,,,
3339,1948.2,2203.2,94.4,,,,,,
3444,1948.2,2162.4,93.6,,,,,,
3549,1948.2,2172.6,93.2,,,,,,
3633,1948.2,2131.8,94.4,,,,,
3717,1948.2,2060.4,92.8,,,,,,
3822,1948.2,2029.8,93.6,,,,,,
3927,1948.2,2009.4,94.0,,,,,
3990,1948.2,1989.0,94.4,,,,,
4095,1938.0,1978.8,94.4,,,,,,
4179,1917.6,1978.8,94.4,,,,,,

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 21:02
autor: italiano_83
MARCIN38 pisze:lekko podkręciłem gruszke
http://vaglog.pl/log-011_8mrVm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest niedoładowanie prawie 100mbar, ale tu już nic regulacją sztangi nie ugrasz, w drugim logu tym wklejonym żywcem jest mocne przeładowanie i graniczne wysterowanie n75, które spowoduje wcześniej czy później "odcięcie" .

Re: seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:02
autor: MARCIN38
Czyli co turbina na stół i dokładniejsze czyszczenie i wtedy powinno być lepiej czy ruszyć ogranicznikiem?

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:06
autor: italiano_83
Ja bym zostawił jak jest w tym pierwszym logu, gdzie sztanga była lekko podkręcona.
Diabeł wie co jest przyczyną może jedna z kierownic idzie z ukosa i się podwiesza i wtedy czyszczenie i szlifowanie niewiele lub nic nie pomoże.

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:22
autor: MARCIN38
Tak mam zostawione. Ja zaryzykuje i jak będę miał chwile to wyciągne, rozbiore i zobacze a jak nic nie pomoże to mam szukać innej?

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:24
autor: italiano_83
MARCIN38 pisze:Tak mam zostawione. Ja zaryzykuje i jak będę miał chwile to wyciągne, rozbiore i zobacze a jak nic nie pomoże to mam szukać innej?

Jak dla mnie szkoda pieniędzy, trafisz może to samo, albo gorzej.

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:40
autor: MARCIN38
No dobra jak coś podziałam przy turbinie to zrobię loga i wtedy ocenicie.
A gdybym wymienił samą zmienną na inną bo sąsiad ma na części tylko u mnie jest 9 listków a u niego 11 listków można coś takiego zrobić?

seat leon ahf

: sob lis 19, 2016 22:43
autor: italiano_83
MARCIN38 pisze: bo sąsiad ma na części tylko u mnie jest 9 listków a u niego 11 listków można coś takiego zrobić?
Lepiej zostaw ori jak jest, ilość kierownic musi mieć swoje znaczenie.