Prośba o analizę logów - 1.8T AUQ

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Prośba o analizę logów - 1.8T AUQ

Post autor: stilu » wt sie 09, 2016 23:39

Cześć wszystkim,
proszę o ocenę logów zamieszczonych poniżej:
Auto: Octavia 1 RS (+LPG)
Logi robione oczywiście na PB (95/98 50:50), 3 bieg
Grupa 031, 033: http://vaglog.pl/log_273562.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_273563.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_273564.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 002, 020: http://vaglog.pl/log_273565.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ciągle wywala błędy od DV i N249:
Jest BOV i chcę to wywalić i wstawić seryjny DV - wtedy problem błędu prawdopodobnie się rozwiąże, a nie potrzebuje pssyt żadnego :)
___________________________________________________________
7608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
P1200 - 35-10 - - - Intermittent
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - -
___________________________________________________________

Jak możecie to proszę o wskazówki jak to analizować, na podstawie czego (grupy wybrałem na podstawie różnych wpisów na forach dotyczących tego silnika AUQ), do TDI znalazłem instrukcje/tabele z opisami wartości, w których ma się mieścić dana wartość, do mojego silnika nie znalazłem. Chciałbym też umieć to oceniać i w miarę możliwości pomagać innym użytkownikom :pub:
Pozdrawiam



bzzyczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lis 23, 2013 19:59

Prośba o analizę logów - 1.8T AUQ

Post autor: bzzyczek » pn sie 15, 2016 20:04

Wywal tego bov i wstaw org dv, prawdopodobnie pada pompa paliwa bo czasy wtrysków za długie i jest ubogo, do tego duża korekta zapłonów. Także sprawdzenie ciśnienie paliwa i wymiana pompy, potem świece do sprawdzenia jeśli nie były wymieniane to do wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości