Turbina późno wstaje, logi do analizy
: wt sie 02, 2016 11:04
Witam wszystkich użytkowników.
Od niedawna posiadam a4 z silnikiem 1.8T 150KM FWD (w pełni seria). W ostatnich dniach byłem na hamowni sprawdzić w jakim stanie jest silnik. Szczerze mówiąc nie spodziewałęm się takiego rezultatu (wykres strasznie pofalowany, i bardzo późno wstaje moment) :
https://zapodaj.net/8bbec4553f16f.jpg.html
Tego samego dnia od razu porobiłem logi dynamiczne, aby się dowiedzieć jak to wszystko dokładnie wygląda (dodam, że żadnych błedów nie było zapisanych) :
002/032/115
http://vaglog.pl/log_272393.html
003/033/118
http://vaglog.pl/log_272392.html
Oraz jeszcze jeden log dynamiczny tylko tym razem z odpiętą wtyczką od zaworu N75 :
http://vaglog.pl/log_272518.html
Jak widać turbina późno wstaje, a z odpiętą wtyczką od N75 ładuje tylko 0.2 bara (co jest marnym wynikiem bo powinno być chyba coś w okolicach 0.3 - 0.35 ).
Co wedugł was może być przyczyną ? DV, N75, zatkany katalizator, popękane turbo, luźna klapka od wastegate ? a może jakaś nieszczelność w dolocie ?
Jeśli ktoś spotkał już sie z takim problemem i może coś doradzić, albo chociaż podpwie co sprawdzać po kolei to byłym bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
P.S Przy okazji może coś innego niepokojącego odczytacie z logów.
Od niedawna posiadam a4 z silnikiem 1.8T 150KM FWD (w pełni seria). W ostatnich dniach byłem na hamowni sprawdzić w jakim stanie jest silnik. Szczerze mówiąc nie spodziewałęm się takiego rezultatu (wykres strasznie pofalowany, i bardzo późno wstaje moment) :
https://zapodaj.net/8bbec4553f16f.jpg.html
Tego samego dnia od razu porobiłem logi dynamiczne, aby się dowiedzieć jak to wszystko dokładnie wygląda (dodam, że żadnych błedów nie było zapisanych) :
002/032/115
http://vaglog.pl/log_272393.html
003/033/118
http://vaglog.pl/log_272392.html
Oraz jeszcze jeden log dynamiczny tylko tym razem z odpiętą wtyczką od zaworu N75 :
http://vaglog.pl/log_272518.html
Jak widać turbina późno wstaje, a z odpiętą wtyczką od N75 ładuje tylko 0.2 bara (co jest marnym wynikiem bo powinno być chyba coś w okolicach 0.3 - 0.35 ).
Co wedugł was może być przyczyną ? DV, N75, zatkany katalizator, popękane turbo, luźna klapka od wastegate ? a może jakaś nieszczelność w dolocie ?
Jeśli ktoś spotkał już sie z takim problemem i może coś doradzić, albo chociaż podpwie co sprawdzać po kolei to byłym bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
P.S Przy okazji może coś innego niepokojącego odczytacie z logów.