1.9 TDI ALH brak mocy max prędkość 120-140 km/h
: śr lip 13, 2016 14:38
Witam,
Golf IV 1.9 TDI ALH 2002 rok. Auto nie ma mocy maksymalna prędkość i to bardzo ciężko ją osiągnąć oscyluje w granicach 120-140 km/h.
Błędy:
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania
P1556 - 35-10 - nieosiągnięta granica regulacji - Sporadyczny
19561 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239) przerwa/zwarcie z masą
P3105 - 35-10 - - Sporadyczny
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_270469.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270471.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbina regenerowana 64 tys. km wcześniej 5 lat temu
Przepływomierz nowy Boscha kupiony tuż po zakupie auta przy przebiegu 120 tys. obecnie 265 tys.
Przejrzałem wężyk idący do turbiny nie widzę pęknięcia, przejrzałem tą rurę łączącą EGR z rurą platikową idącą do intercoolera też nie widzę pęknięć.
Mam bardzo zaolejony EGR oraz Odmę.
Proszę o podpowiedź.
Golf IV 1.9 TDI ALH 2002 rok. Auto nie ma mocy maksymalna prędkość i to bardzo ciężko ją osiągnąć oscyluje w granicach 120-140 km/h.
Błędy:
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania
P1556 - 35-10 - nieosiągnięta granica regulacji - Sporadyczny
19561 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239) przerwa/zwarcie z masą
P3105 - 35-10 - - Sporadyczny
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_270469.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270471.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_270472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbina regenerowana 64 tys. km wcześniej 5 lat temu
Przepływomierz nowy Boscha kupiony tuż po zakupie auta przy przebiegu 120 tys. obecnie 265 tys.
Przejrzałem wężyk idący do turbiny nie widzę pęknięcia, przejrzałem tą rurę łączącą EGR z rurą platikową idącą do intercoolera też nie widzę pęknięć.
Mam bardzo zaolejony EGR oraz Odmę.
Proszę o podpowiedź.