Strona 1 z 1

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: wt sty 26, 2016 12:49
autor: kamikadzebm
Witam. Moim Problemem jest odpalanie silnika po ok. 6 godzin postoju i dłużej. Przedstawiam Logi grupy 013 i 018 (nie patrzeć na 21)

http://vaglog.pl/log_247597.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Logi wykonane przy uruchamianiu silnika. Mam Ewidentne drgania czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Jeszcze bardziej Martwi mnie to że w grupie 018 powinny być same 0 a jak się doda gazu to 4 a są 6 bez dodawania gazu.. Liczę na konkretne odpowiedzi

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: wt sty 26, 2016 21:40
autor: robert14-83
pokaż jeszcze grupę 023-BIPy

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: wt sty 26, 2016 21:40
autor: rotkeh
Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.

Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy

: wt sty 26, 2016 22:41
autor: kamikadzebm
rotkeh pisze:Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.
a nie 1? który ma największa dawkę? A 3 musi zmniejszyc zeby silnik równo pracowal?

Logi grupy 023 zrobię jak bede w domu. Przez pomyłkę zrobiłem 21

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: wt sty 26, 2016 22:58
autor: rotkeh
Tak pierwszy cylinder mój błąd , uciekł mi minus . Zrób log. 13 , 18. i 23 łączony i wtedy zobacz co się dzieje. Objawy tak jakby Ci paliwo uchodziło , przez pompę , lub uszczelniacze i zapowietrzał się

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: śr sty 27, 2016 12:45
autor: kamikadzebm
Uszczelniacze raczej nie. Paliwo na powrocie sie nie pieni. Sprawdze okolice pompy tandem. I jutro wykonam logi statyczne łączone tych 3 grup przy odpalaniu.

Dodaje zapowiedziane logi przy kolejnym dzisiejszym odpalaniu

http://vaglog.pl/log_247717.html" onclick="window.open(this.href);return false;

6 oznacza zapowietrzenie a 8?

Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy

: śr sty 27, 2016 18:35
autor: kedpol
kamikadzebm pisze:
6 oznacza zapowietrzenie a 8?
000 prawidłowa regulacja
002 sterowanie podczas rozruchu
004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
006 Wartość „6” Występuje na początku rozruchu silnika gdy łapie równe obroty i może trwać jedynie kilka sekund nie więcej
008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
032 liczba próbkowania zbyt mała
064 błąd przetwarzania
128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: śr sty 27, 2016 19:28
autor: kamikadzebm
A więc co tak dokładnie oznacza wartość 008? jest to szkodliwe? jak to poprawic?

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: śr sty 27, 2016 19:36
autor: robert14-83
zdejmij pokrywę zaworów, wyczyść złącza pompek i wiązki, podoginaj blaszki żeby był lepszy styk...
wyeliminuj powietrze z układu paliwowego... ja osobiście dodatkowo zastosowałbym preparat do czyszczenia smarowania pompek(liqui moly)
potem ponowna diagnoza grup 13,18,23 :bigok:

Ocena logów pompowtryskiwaczy

: sob wrz 03, 2016 16:47
autor: dezeus
Silnik ASZ najechane 174 kkm
Zimnny silnik zaraz po odpaleniu
http://vaglog.pl/log_276860.html - 13 , 23
http://vaglog.pl/log_276862.html - 13

Ciepły po jeździe
http://vaglog.pl/log_276863.html - 13
http://vaglog.pl/log_276864.html -23
http://vaglog.pl/log_276865.html -18

Podczas jazdy
http://vaglog.pl/log_276866.html - ciepły 90* - 13,23,4
http://vaglog.pl/log_276868.html jeszcze niedogrzany 13,23

Ogólnie czym cieplejszy tym gorzej z korekcjami lepiej z Bipami ale z nimi nie jest ogólnie dobrze różne wyniki z dwóch dni .

Proszę o ocenę i sugestie