Błąd 17965. Prośba o zerknięcie na log dyn. 90KM AGR
: sob wrz 19, 2015 17:18
Witam,
od pewnego czasu borykam się z błędem przeładowania i trybem awaryjnym w moim AGRze. Auto nie miało robionych żadnych modów, po prostu zwykła seria 90-cio konna. Niestety nie miałem pod ręką drugiej osoby do obsługi vcdsa, ale być może log zrobiony przeze mnie coś powie... Jeśli nie to za jakiś czas postaram się ogarnąć wszystkie grupy. Zacznę może od tego, że przy teście statycznym, w którym włącza się i wyłącza doładowanie sytuacja wygląda tak:
Address 01: Engine (038 906 012 K)
15:39:20 Group 011: Charge Pressure Control at Idle in Basic Setting
903 /min Engine Speed (G28)
OFF Boost Specified
1020.0 mbar Boost Actual
99.6 % Charge Pressure (N75) Solenoid
Od razu po włączeniu tej grupy obroty i doładowanie idą na takie wartości jak widać, słychać delikatne świszczenie turbo, ale czy jest on czy jest off to całkowicie nic się nie zmienia. Czy przez to, ze agr nie ma zmiennej geometrii ten test działa w ten sposób, czy to już świadczy o jakimś uszkodzeniu ?
log dynamiczny: http://vaglog.pl/log_232920.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te wariacje n75 świadczą o jego nieprawidłowym działaniu i uszkodzeniu, czy problem może leżeć gdzieś indziej ? Powyżej już go nie kręciłem, bo w momencie kiedy spadło doładowanie to silnik wszedł w tryb awaryjny. Mam w planie wyciągnąć n75 i spróbować go zreanimować zgodnie z poradami na forum, ale stwierdziłem, że najpierw zapytam Was co o tym myślicie
Dodam tylko, że silnik pracuje równo, nie ma problemów z odpalaniem, braniem oleju itd. Póki zmieniam biegi do 3 tys to błąd się nie pojawia i pewnie gdyby nie to, że turbo weszło mi w awaryjny przy wyprzedzaniu na trasie to bym nawet się nie zorientował...
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi
od pewnego czasu borykam się z błędem przeładowania i trybem awaryjnym w moim AGRze. Auto nie miało robionych żadnych modów, po prostu zwykła seria 90-cio konna. Niestety nie miałem pod ręką drugiej osoby do obsługi vcdsa, ale być może log zrobiony przeze mnie coś powie... Jeśli nie to za jakiś czas postaram się ogarnąć wszystkie grupy. Zacznę może od tego, że przy teście statycznym, w którym włącza się i wyłącza doładowanie sytuacja wygląda tak:
Address 01: Engine (038 906 012 K)
15:39:20 Group 011: Charge Pressure Control at Idle in Basic Setting
903 /min Engine Speed (G28)
OFF Boost Specified
1020.0 mbar Boost Actual
99.6 % Charge Pressure (N75) Solenoid
Od razu po włączeniu tej grupy obroty i doładowanie idą na takie wartości jak widać, słychać delikatne świszczenie turbo, ale czy jest on czy jest off to całkowicie nic się nie zmienia. Czy przez to, ze agr nie ma zmiennej geometrii ten test działa w ten sposób, czy to już świadczy o jakimś uszkodzeniu ?
log dynamiczny: http://vaglog.pl/log_232920.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te wariacje n75 świadczą o jego nieprawidłowym działaniu i uszkodzeniu, czy problem może leżeć gdzieś indziej ? Powyżej już go nie kręciłem, bo w momencie kiedy spadło doładowanie to silnik wszedł w tryb awaryjny. Mam w planie wyciągnąć n75 i spróbować go zreanimować zgodnie z poradami na forum, ale stwierdziłem, że najpierw zapytam Was co o tym myślicie
Dodam tylko, że silnik pracuje równo, nie ma problemów z odpalaniem, braniem oleju itd. Póki zmieniam biegi do 3 tys to błąd się nie pojawia i pewnie gdyby nie to, że turbo weszło mi w awaryjny przy wyprzedzaniu na trasie to bym nawet się nie zorientował...
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi