AFN logi do oceny buczy
: pn sie 10, 2015 17:03
Witam
podczas jazdy silnik buczy tak jakby dynamiczny kat wtrysku nie byl dobrze regulowany bynajmniej tak mi sie to widzi po odsluchanym dzwieku ktory jest w zasadzie od samego poczatku rozpoczecia jazdy na pierwszym biegu, nie mam nikogo z najomego z taki silnikiem ale wydaje mi sie ze powinien byc zywszy, czasami podczas bardzo dlugiej jazdy silnik potrafi zaczac ciszej pracowac przez krotka chwile ale to bardzo rzadko sie zdarza, ostatnio zaczal wiecej palic minimum o 2 litry ale mysle ze wtrysk jeden siedzi bo po zalozeniu 216 jeden cykal a rok temu po logach przez chwile zaczol pracowac silnik na trzy gary
oto co zostalo wymienione i zprawdzone
pompa na 11 bez zmian
wtryski 216 bez zmian
podmiana przeplywki bez zmian
dioda zamiast przeplywki bez zmian
sprawdzony rozrzad i jest ok
kata brak
egr zaslepiony
odpala bez probloemy w najwieksze mrozy mimo akumulatora 60AH
Dynamiczne:
000- http://vaglog.pl/log_228140.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001- http://vaglog.pl/log_228139.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003- http://vaglog.pl/log_228141.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228142.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004jazda po miescie - http://vaglog.pl/log_228144.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008- http://vaglog.pl/log_228143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010- http://vaglog.pl/log_228146.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011- http://vaglog.pl/log_228145.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cos ten 008 mi nie wyszedl bo robilem dwa razy i mi nie zapisalo
Statyczne:
000- http://vaglog.pl/log_228147.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001- http://vaglog.pl/log_228148.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003- http://vaglog.pl/log_228149.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
007- http://vaglog.pl/log_228151.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013- http://vaglog.pl/log_228152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS:
000- http://vaglog.pl/log_228153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011- http://vaglog.pl/log_228155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 nie robilem bo i tak EGR jest zaslepiony
podczas jazdy silnik buczy tak jakby dynamiczny kat wtrysku nie byl dobrze regulowany bynajmniej tak mi sie to widzi po odsluchanym dzwieku ktory jest w zasadzie od samego poczatku rozpoczecia jazdy na pierwszym biegu, nie mam nikogo z najomego z taki silnikiem ale wydaje mi sie ze powinien byc zywszy, czasami podczas bardzo dlugiej jazdy silnik potrafi zaczac ciszej pracowac przez krotka chwile ale to bardzo rzadko sie zdarza, ostatnio zaczal wiecej palic minimum o 2 litry ale mysle ze wtrysk jeden siedzi bo po zalozeniu 216 jeden cykal a rok temu po logach przez chwile zaczol pracowac silnik na trzy gary
oto co zostalo wymienione i zprawdzone
pompa na 11 bez zmian
wtryski 216 bez zmian
podmiana przeplywki bez zmian
dioda zamiast przeplywki bez zmian
sprawdzony rozrzad i jest ok
kata brak
egr zaslepiony
odpala bez probloemy w najwieksze mrozy mimo akumulatora 60AH
Dynamiczne:
000- http://vaglog.pl/log_228140.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001- http://vaglog.pl/log_228139.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003- http://vaglog.pl/log_228141.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228142.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004jazda po miescie - http://vaglog.pl/log_228144.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008- http://vaglog.pl/log_228143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010- http://vaglog.pl/log_228146.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011- http://vaglog.pl/log_228145.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cos ten 008 mi nie wyszedl bo robilem dwa razy i mi nie zapisalo
Statyczne:
000- http://vaglog.pl/log_228147.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001- http://vaglog.pl/log_228148.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003- http://vaglog.pl/log_228149.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
007- http://vaglog.pl/log_228151.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013- http://vaglog.pl/log_228152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS:
000- http://vaglog.pl/log_228153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004- http://vaglog.pl/log_228154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011- http://vaglog.pl/log_228155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 nie robilem bo i tak EGR jest zaslepiony