Strona 3 z 3

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: sob mar 31, 2018 11:25
autor: math243
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_rEdCw.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_uyM154N.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_y23GcAS.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_CkprP.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_238pAi3.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_yU375.html
Grupa 011 wykonana dwa razy. Sam zauważyłem przeładowanie pod koniec testu.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: wt kwie 03, 2018 11:35
autor: glaca77
Czyszczenie turbo to jednak dość gruba robota(już sam demontaż i montaż to już dużo). W drugim logu 011 zawór N75 próbuje obniżyć przeładowanie aż do 3864 obr, dlatego jednak spróbował bym najpierw wydłużyć sztangę, nie trzeba nic rozbierać, można kręcić nawet bez kanału.(może była ruszana,lub ten soft wymaga regulacji turbiny?)

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: wt kwie 03, 2018 13:34
autor: wesol
Wydłuż sztangę o nawet 2 obroty.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: śr kwie 04, 2018 18:57
autor: math243
Niestety nakrętka od regulacji jest tak zapieczona, że nawet nie drgnie. A dostęp utrudniony od góry. Druga sprawa to turbina, która dziwnie dmucha. Słychać ja ale doładowania za grosz.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: czw kwie 05, 2018 12:59
autor: glaca77
Przecież z logów wynika,że doładowanie jest zajebiste!!! ( Jak nie odkręcisz nakrętki kontrującej i nie ruszysz wałka regulacyjnego,to koniec tematu)

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: czw kwie 05, 2018 14:16
autor: wesol
Ja w swojej golfiznie to ściągnąłem rurę dolotowa tu od przeplywki aż do suszarki i już dojście jest całkiem okej. Jak jest mocno zaklejoną ta nakrętka to wtedy ściągasz zabezpieczenie z sztangi ta Ala omegę i odkrecasz dwie nakrętki od podstawy gruszki i wyciągasz cała gruszkę. Wtedy palnikiem podgrzej cięgno i odkrecasz kontrę i reguluje Dz sztangę. Sprawdź czy oczko na sztadze nie lata luźno. Jak coś to zaklep.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: pt kwie 06, 2018 07:14
autor: glaca77
Podejrzewam,że z nakrętkami mocowania mogą być jeszcze większe problemy. Mają one kołnierze,które fantastycznie się zapiekają,a ich rozmiar pomiędzy 9 a 10 nie pomaga.Ja musiałem jedną rozwiercić(zmasakrować).

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: pt kwie 06, 2018 12:09
autor: math243
Nakrętki od mocowania sztangi odkrecaja się bez problemu. Oczko gruchy lata na lewo i prawo dość swobodnie. Niepokoją mnie trochę te skoki mocy. Raz turbo dmuchać doskonale a raz zero choć ja słychać. Możliwe, że n75 jest niesprawny lub zatkany stad te wariacje? Wszystkie wezyki sprawdzalem i sa ok.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: pt kwie 06, 2018 14:31
autor: liteon0
math243 pisze:Raz turbo dmuchać doskonale a raz zero
Zaloguj kilka razy grupę 011 dynamicznie i będzie widać czy raz dmucha a raz nie, bo logi które zamieściłeś mówią co innego... dmucha aż nadto :bajer:

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: pt kwie 06, 2018 15:41
autor: math243
Czuję różnicę w zachowaniu auta. Poprzednie logi pokazywały wysoki wyniki, teraz zaś nie czuć mocy po wciśnięciu gazu. I tak co rusz się zmienia doładowanie.

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: pn kwie 09, 2018 07:19
autor: glaca77
Winny jest zanik podciśnienia, spróbuj zamienić N75 z N18, może to właśnie wadliwy N75 nie radzi sobie ze zbiciem doładowania,a następnie zacina się i nie daje podciśnienia na gruchę.(Uwaga-może wariować EGR przy niesprawnym sterowaniu)

[mk4] Re: Diagnoza 1.9TDI ALH logi dynamiczne

: śr lip 11, 2018 16:44
autor: math243
Powodem nie sprawności turbiny była gruszka(zbiszona membrana). Do zamknięcia.