Strona 3 z 3

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: czw lut 01, 2018 22:01
autor: wesol
Tyle że to działa tak: turbo nie pompuje to przeplywka ma niskie wartości bo takie musi mieć. Za to w drugą stronę już nie czyli niskie wartości przeplywki nie wymuszają niskiego doładowania powietrza. Także przeplywka reguluje a właściwie ogranicza ilość paliwa a nie powietrza. Turbo może pompować konkretnie nawet jak paliwa nie będzie za dużo.

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: pt lut 02, 2018 16:22
autor: glaca77
Pisałem "nie ma powietrza" w imieniu przepływki, która go nie widzi.Ciśnie będzie jak "paliwa nie będzie za dużo",ale jak przepływka dużo zetnie, to kicha.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: ndz lut 04, 2018 21:55
autor: eustachu
Ok, przepływka wymieniona.
Zero notlaufów, nie poznaję auta - nigdy jeszcze nie miało takiego kopa i to od samego dołu.
Jest cudownie!
W logach jednak widać przeładowanie. Czy ono jest groźne, czy można tak jeździć? Bo jeśli moc jest i nie przechodzi mi w awaryjny, to w sumie jestem zadowolony :-)

LOG: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3rg6Q7.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo Wam dziękuję i proszę o odpowiedź.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: ndz lut 04, 2018 22:52
autor: wesol
Jakbys zapial 5 bieg i od 1500 obrotow logowal to wylapie blad napewno. Jeszcze nie stoi deba ale jesli zalezy ci na tym turbo to lepiej zrob cos z tym bo odfrunie.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: pn lut 05, 2018 15:38
autor: glaca77
Weź czterech kumpli pod górkę na 4/5 biegu, jak nie złapie notlaufa to nic nie ruszaj, jak złapie to wydłuż nieco sztangę. Moje ALH od trzech lat ładuje do 2400mbar i nic się nie dzieje, a jazda to przyjemność!

ps. U mnie Specified MAP to 1948 mbar.

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: czw lut 08, 2018 09:31
autor: rotkeh
eustachu pisze:Ok, przepływka wymieniona.
Zero notlaufów, nie poznaję auta - nigdy jeszcze nie miało takiego kopa i to od samego dołu.
Jest cudownie!
W logach jednak widać przeładowanie. Czy ono jest groźne, czy można tak jeździć? Bo jeśli moc jest i nie przechodzi mi w awaryjny, to w sumie jestem zadowolony :-)

LOG: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3rg6Q7.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo Wam dziękuję i proszę o odpowiedź.
Masz wysterowanie N75 na maxa to że nie wchodzi w tryb awaryjny to dlatego że przeładowanie dość krótko trwa. Dla Twojego sterownika limit to, jak się nie mylę wynosi 2350mbar, ponad tą wartość przejdzie w tryb awaryjny . Wysterowanie N75 nie pokrywa się z mapą co trzeba zrobić już miałeś napisane. Powodzenia przy ciasnym wyprzedzaniu.